Akaun TikTok Remaja Paksa Tidur Hilang 500k Pengikut

Trending

Akaun TikTok Remaja Paksa Tidur Hilang 500k Pengikut

Kami yakin, korang mesti ada tengok satu video di TikTok yang menunjukkan sorang remaja lelaki yang acah comel dan manja menyuruh pengikutnya untuk tidur bersama Mickey dan Minnie.

Apa yang dilakukan oleh remaja yang dikenali sebagai Hafiy ini dikatakan hanya content yang cuba dibawakannya, akan tetapi ramai yang tidak menyukai dan rasa meluat dengan apa yang cuba dibawakannya.

Advertisement

Tapi, tak sangka pula rasa meluat netizen ini membawa sehingga akaun TikTok miliknya di ‘banned’ dan telah kehilangan sebanyak 500,000 pengikut dalam sekelip mata.

This image has an empty alt attribute; its file name is image-2.png

Dari apa yang dikongsikan, ini terjadi selepas mendapat terlalu banyak report dari netizen. Bagaimanapun, Hafiy yang berusia 17 tahun ini tidak berputus asa dan kembali lagi dengan akaun baru dan berharap akaun baru ini mendapat 1 juta pengikut.

Hafiy kini telah berjaya mengumpul lebih 60,000 pengikut di akaun baharunya.

Sumber

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...