Akar Ubi Kentang Tumbuh Dalam Alat Kelamin Wanita Colombia

Trending

Akar Ubi Kentang Tumbuh Dalam Alat Kelamin Wanita Colombia

Doktor yang merawat sakit perut seorang wanita terkejut mendapati penyebab kesakitan itu sangat ganjil–iaitu sebiji ubi kentang dalam alat kelaminnya.

1412345401063_wps_44_image001_png

Advertisement

Wanita berusia 22 tahun itu, dari Colombia, telah dinasihatkan oleh ibunya untuk memasukkan kentang sebagai satu teknik merancang kehamilan.

Namun pada waktu doktor menemui kentang itu, ia telah bercambah dan akar kentang telah tumbuh dalam alat kelaminnya.

Wanita itu yang tidak dinamakan mendakwa:

Ibu saya beritahu jika saya tidak mahu mengandung, saya patut masukkan kentang di situ dan saya percaya kata-katanya.

Advertisement

Penemuan kentang itu berlaku apabila wanita itu, yang berasal dari sebuah bandar tengah Colombia bernama Honda, mengadu sakit perut di hospital.

Kentang itu telah dibuang dan doktor mengesahkan ia tidak akan menyebabkan kesihatan wanita itu terjejas untuk jangka masa berkekalan.

Pengamal perubatan menyifatkan nasihat ibu wanita itu sangat teruk dan ia mendedahkan tentang pengetahuan penduduk di situ tentang seks yang amat cetek.

Sumber: Dailymail UK

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...