#AJL32 – Nur Sajat Tak Sangka Satu Dewan Menjerit-jerit Panggil Namanya

Hiburan

#AJL32 – Nur Sajat Tak Sangka Satu Dewan Menjerit-jerit Panggil Namanya

Usahawan yang juga tampil dengan Datuk Seri Aliff Syukri dalam lagu duet Ábang Nak tegur’, Nur Sajat, yang terpalit beberapa kontroversi sejak kebelakangan ini telah hadir ke malam Anugerah Juara Lagu ke-32 (AJL32) malam tadi. Apa yang menarik, Sajat melalui Instagram mendakwa tidak sangka namanya menjadi jeritan di seluruh dewan oleh penonton yang teruja dengan kehadirannya.

Sajat menulis:

Advertisement


Sajat mengenakan gaun berkilau dari Viva La Gia manakala solekannya ialah hasil tangan Gie Ismail.

Sememangnya gaun Sjaat nampak sesuai sekali dikenakan untuk tubuhnya yang tinggi lampai itu. Boleh dikatakan kehadiran Sajat menyerikan majlis malam tadi. Apa pendapat anda? – beautifulnara.com

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

40 Comments

  1. Anti Krim Kilometres

    February 13, 2018 at 8:57 am

    Kenapa dia di jemput untuk majlis yang macam ni … TV3 n BN dah terima ka golongan macam ni ????

    • bunga lalang

      February 14, 2018 at 9:48 am

      Ko ni sikit2 BN….Pakatan harapan la yg sokong diaorg….

  2. Anonymous

    February 13, 2018 at 8:37 am

    Botakkan je MakNyah yang berpakaian macam pompuan ni. Buat macam di Acheh. Cara lembut tak jalan, cara keras. Laknatullah.

  3. Anonymous

    February 13, 2018 at 7:44 am

    Masyarakat Malaysia mula slow2 terima kehadiran makhluk dua alam dalam komuniti bila golongan begini diundang ke majlis gini. Takpe…memandangkan PRU dah dekat, nanti ikut Bang Jib & kak Mah kempen utk BN sekali. Bawa jugak bapuk tua Alif Syukri yg kemaruk glamour tu. Mudah-mudahan dia dpt bagi duit buat jalan raya ke seluruh negara

    • Anonymous

      February 13, 2018 at 8:08 am

      Mana ada terima slow2. Tolak mentah2 lgbt ni, tapi golongn ni akan membiak dgn bsr jika d agung2kn, tolonglh hrmkan, tolonglh gomen, tangkap semua maknyah ni

  4. Wekkkkkkk

    February 12, 2018 at 7:27 pm

    Amboi lingchai nyer bang

  5. Anonymous

    February 12, 2018 at 7:25 pm

    Keras nyer? muka

Loading...