Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

#AJL32 – Nur Sajat Tak Sangka Satu Dewan Menjerit-jerit Panggil Namanya

Usahawan yang juga tampil dengan Datuk Seri Aliff Syukri dalam lagu duet Ábang Nak tegur’, Nur Sajat, yang terpalit beberapa kontroversi sejak kebelakangan ini telah hadir ke malam Anugerah Juara Lagu ke-32 (AJL32) malam tadi. Apa yang menarik, Sajat melalui Instagram mendakwa tidak sangka namanya menjadi jeritan di seluruh dewan oleh penonton yang teruja dengan kehadirannya.

Sajat menulis:

Advertisement


Sajat mengenakan gaun berkilau dari Viva La Gia manakala solekannya ialah hasil tangan Gie Ismail.

Sememangnya gaun Sjaat nampak sesuai sekali dikenakan untuk tubuhnya yang tinggi lampai itu. Boleh dikatakan kehadiran Sajat menyerikan majlis malam tadi. Apa pendapat anda? – beautifulnara.com

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

40 Comments

  1. aku kau

    February 13, 2018 at 2:42 pm

    adoiii nape la korang agung2 kan mangkuk hayun ni…………..lagi menggalakkan dia ni..moronnn

  2. Anonymous

    February 13, 2018 at 1:58 pm

    jerit la macam mana pun dia tetap LELAKI

  3. Anonymous

    February 13, 2018 at 11:08 am

    Semoga dapat hidayah dari ALLAH SWT.. ALLAH maha pengampun…

    • wekkkkkkk

      February 13, 2018 at 11:15 am

      dn Penyayang, tobatlah..seblum org mandikan awak kali terakhir.

  4. Alalalalatuk

    February 13, 2018 at 10:47 am

    Emmm aritu mase bang sajat og korea.. Sah2 tulis mohd sajat kamaruzaman dkt pasport.. Ape lg nk..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top