January 17th, 2012

Rasanya semua orang tahu lelaki di gambar di bawah adalah komposer tekenal Ajai. Abang Nara respek betul dekat Ajai dan isteri yang sangat cool apabila gambar ini dikeluarkan di dalam BiPop baru-baru ini. Kedua-duanya tak melatah dan mengambil sikap tak kisah. Respek.

ajai

Kata Ajai:-

Ia sedikit pun tidak mengganggu kerjaya, diri dan keluarga saya. Tanyalah isteri saya, dia pun faham dengan kontroversi seperti ini dan tak hairan pun. Lainlah kalau foto itu menunjukkan saya bercium dan berbogel atau kena tangkap khalwat. Namun ia sekadar foto biasa

Isteri Ajai, Liza jugak tidak kisah kerana setakat ini Ajai tidak pernah tak pulang ke rumah. Maknanya Ajai tidak pernah bermalam di luar. Apa pun Abang Nara respek dengan tahap tolak ansur yang ditunjukkan oleh pasangan suami isteri ini. Kalau wife Abang Naralah, mahu mengamuk satu dunia. Hehehe.


209 responses to “Ajai Dan Isteri Tidak Melatah Penyebaran Gambar Mesra Ajai Bersama Seorang Gadis”

  1. lidah tajam...terbaek punya says:

    tu lh di katakn….what comes around, goes around ( karma)….dasar lelaki buaya…apa lh pandangan kak Nurul kalau dia tgk gmbr nie….sah2 dia ketawa brguling2 mcm tengiling….padan muka ko kak liza lain kali jgn nk cuba merampas suami org ( berdosa)….takade pergi sembahyang ke korang nie…..kpd sang jantan tak cukup yg lama (nurul) ko main kn perasaan dia skrng nie dgn yg baru pulak (liza)….ko rasa ko hebat sgt ke….ini M’sia ok bknnya Hollywood…cubalah bertaubat..ko tu dh tua…hidup kata pergi kubur kata mari…..

  2. sumpah pontianak says:

    giler ko xkesah…

  3. crlos says:

    mmg manusia x kisah. dose tu kene kisah la kalu bkn mahram, kalu mhram pun adelah adab2nya.

  4. tumpang lalu... says:

    kat otel tu beb….
    caya laaa…Liza!!!
    idaman semua suami…ni…

  5. restinpeace says:

    tipuuuuu la…tgk gmbr tu pn dh nmpk katil mcm kt hotel je…please lh..

Loading...