Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ajai Dan Isteri Tidak Melatah Penyebaran Gambar Mesra Ajai Bersama Seorang Gadis

Rasanya semua orang tahu lelaki di gambar di bawah adalah komposer tekenal Ajai. Abang Nara respek betul dekat Ajai dan isteri yang sangat cool apabila gambar ini dikeluarkan di dalam BiPop baru-baru ini. Kedua-duanya tak melatah dan mengambil sikap tak kisah. Respek.

ajai

Advertisement

Kata Ajai:-

Ia sedikit pun tidak mengganggu kerjaya, diri dan keluarga saya. Tanyalah isteri saya, dia pun faham dengan kontroversi seperti ini dan tak hairan pun. Lainlah kalau foto itu menunjukkan saya bercium dan berbogel atau kena tangkap khalwat. Namun ia sekadar foto biasa

Isteri Ajai, Liza jugak tidak kisah kerana setakat ini Ajai tidak pernah tak pulang ke rumah. Maknanya Ajai tidak pernah bermalam di luar. Apa pun Abang Nara respek dengan tahap tolak ansur yang ditunjukkan oleh pasangan suami isteri ini. Kalau wife Abang Naralah, mahu mengamuk satu dunia. Hehehe.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

209 Comments

  1. lidah tajam...terbaek punya

    February 15, 2012 at 5:22 pm

    tu lh di katakn….what comes around, goes around ( karma)….dasar lelaki buaya…apa lh pandangan kak Nurul kalau dia tgk gmbr nie….sah2 dia ketawa brguling2 mcm tengiling….padan muka ko kak liza lain kali jgn nk cuba merampas suami org ( berdosa)….takade pergi sembahyang ke korang nie…..kpd sang jantan tak cukup yg lama (nurul) ko main kn perasaan dia skrng nie dgn yg baru pulak (liza)….ko rasa ko hebat sgt ke….ini M’sia ok bknnya Hollywood…cubalah bertaubat..ko tu dh tua…hidup kata pergi kubur kata mari…..

  2. sumpah pontianak

    January 30, 2012 at 10:26 am

    giler ko xkesah…

  3. crlos

    January 29, 2012 at 6:26 pm

    mmg manusia x kisah. dose tu kene kisah la kalu bkn mahram, kalu mhram pun adelah adab2nya.

  4. tumpang lalu...

    January 20, 2012 at 10:40 pm

    kat otel tu beb….
    caya laaa…Liza!!!
    idaman semua suami…ni…

  5. restinpeace

    January 20, 2012 at 9:07 pm

    tipuuuuu la…tgk gmbr tu pn dh nmpk katil mcm kt hotel je…please lh..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama