Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Aiman Tino Akan Ambil Tindakan Kepada Penyebar Video Panas

Sejak semalam, kecoh di media sosial mengenai penyebaran video lucah seorang lelaki yang dikatakan mirip dengan penyanyi Aiman Tino.  Ada juga pihak yang mengambil kesempatan menjual video tersebut.

Rata-rata netizen tertanya adakah benar lelaki dalam video tersebut adalah Aiman? Timbul dakwaan bahawa terdapatnya persamaan latar belakang video tersebut dengan bilik tidur penyanyi itu.

Advertisement

Dihimpit dengan pelbagai persoalan dan spekulasi, akhirnya Aiman mengeluarkan kenyataan memberi amaran untuk mengambil tindakan terhadap mana-mana pihak yang terus menyebarkan video lucah tersebut.

Buat masa ini, Aiman dan pihak pengurusannya sedang berusaha untuk memastikan isu ini dapat diselesaikan dengan segera.

Sejak kebelakangan ini semakin banyak pula artis dihimpit kontroversi dengan penyebaran video lucah, nampaknya macam ada sindiket yang seakan cuba untuk menjatuhkan mereka dan mengambil kesempatan untuk mengaut keuntungan. Apa-apa pun, kami harap Aiman tabah dan bersabar dengan dugaan yang menimpanya ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

70 Comments

  1. Poligami itu HALAL

    March 13, 2019 at 12:37 pm

    TAK MENGAPA! TAK LUAK BAGI SESEORANG LELAKI. NAMUN BEGITU JANGANLAH IANYA TERJADI KEPADA WANITA. BURUK PADAHNYA! SUNDAL DAN JALANG SEKALI! JAGALAH MARUAH ANDA SEMUA WAHAI PEREMPUAN MELAYU ISLAM!!!

  2. Matahati

    March 13, 2019 at 12:24 pm

    Nasib baik dik ko kat Msia. Klu kat Korea dah x boleh jd retis dah dik

  3. Eliesa

    March 13, 2019 at 10:53 am

    itupon ramai pompuan mengedik gilakan dia

  4. Bee

    March 13, 2019 at 9:40 am

    sekepeng..akk pesan ni baik ko p sambun g belajar la dik..

  5. Thats Life

    March 12, 2019 at 11:36 pm

    Perempuan zaman skrg x kisah kecik, besar, busok, hodoh, tua, boroi, botak ..asalkan poket penuh boleh support.
    Selagi boleh serap duit mcm sponge.. selagi tu luas kangkangan nye!

    • Anonymous

      March 13, 2019 at 12:16 am

      jgn.. nanti ada yg emo!
      sini byk wanita yg simptom kemurungan..

    • Anonymous

      March 13, 2019 at 12:39 am

      Alahai kalu Zul Arripin ..masing2 menggelupor cari video siang malam hingga subuh konon boleh kasi pecah itu ovari bagai.
      Please lah.. merenyam!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top