Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Aiman Tino Akan Ambil Tindakan Kepada Penyebar Video Panas

Sejak semalam, kecoh di media sosial mengenai penyebaran video lucah seorang lelaki yang dikatakan mirip dengan penyanyi Aiman Tino.  Ada juga pihak yang mengambil kesempatan menjual video tersebut.

Advertisement

Rata-rata netizen tertanya adakah benar lelaki dalam video tersebut adalah Aiman? Timbul dakwaan bahawa terdapatnya persamaan latar belakang video tersebut dengan bilik tidur penyanyi itu.

Dihimpit dengan pelbagai persoalan dan spekulasi, akhirnya Aiman mengeluarkan kenyataan memberi amaran untuk mengambil tindakan terhadap mana-mana pihak yang terus menyebarkan video lucah tersebut.

Buat masa ini, Aiman dan pihak pengurusannya sedang berusaha untuk memastikan isu ini dapat diselesaikan dengan segera.

Sejak kebelakangan ini semakin banyak pula artis dihimpit kontroversi dengan penyebaran video lucah, nampaknya macam ada sindiket yang seakan cuba untuk menjatuhkan mereka dan mengambil kesempatan untuk mengaut keuntungan. Apa-apa pun, kami harap Aiman tabah dan bersabar dengan dugaan yang menimpanya ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

70 Comments

  1. Anonymous

    March 12, 2019 at 11:28 pm

    Maruah perempuan di aurat.
    Maruah lelaki di akhirat!

    Jgn heret suami korang ke neraka ye.

  2. Anonymous

    March 12, 2019 at 11:08 pm

    Otak ko ok…..klu dh telanjang tu aurat laa bodoh….kat akhirat nti xde Allah tnye y perempuan je masuk neraka,laki masuk syurga….sape y buat maksiat masuk neraka…x kire laki ke perempuan…ko ni x bljr agama ke???otak mne otak??….lbh2 lg tgk video lucah…dosa wei…buat pulak onani…rajin2 g kls agama..ape hukum beronani…berdosa..fhm berdosa…sme je dgn dosa x tutup aurat bangang…klu ko laki aku hrp ko x gagal didik isteri ko..laki laa rmai masuk neraka sbb gagal didik isteri dan anak2…isteri ko x tutup aurat dgn ko skali di heret sme2 merasa bahang api neraka…bangang…

    • Anonymous

      March 12, 2019 at 11:23 pm

      Emo.. mcm ko pulak yg kantoi! Pernah buat ke? Hihiks!

    • Anonymous

      March 13, 2019 at 12:52 am

      Fathia is that u?

  3. Anonymous

    March 12, 2019 at 10:13 pm

    Ammar mana ni wey? Bila? Video? Arang? Ishh cepat betol korang..

    • erx

      March 13, 2019 at 1:04 pm

      ammar alfian ler… budak PASKAL tu

  4. Anonymous

    March 12, 2019 at 10:09 pm

    Punai kecik simpan utk bini ko je nanti.

  5. Jangan Marah Aaa

    March 12, 2019 at 9:33 pm

    Lelaki buat ape pun ok. Aurat lelaki x mcm pompuan. Pompuan x pakai tudung je… bahang neraka pun kian terasa!

    • Anonymous

      March 12, 2019 at 11:06 pm

      Otak ko ok…..klu dh telanjang tu aurat laa bodoh….kat akhirat nti xde Allah tnye y perempuan je masuk neraka,laki masuk syurga….sape y buat maksiat masuk neraka…x kire laki ke perempuan…ko ni x bljr agama ke???otak mne otak??….lbh2 lg tgk video lucah…dosa wei…buat pulak onani…rajin2 g kls agama..ape hukum beronani…berdosa..fhm berdosa…sme je dgn dosa x tutup aurat bangang…klu ko laki aku hrp ko x gagal didik isteri ko..laki laa rmai masuk neraka sbb gagal didik isteri dan anak2…isteri ko x tutup aurat dgn ko skali di heret sme2 merasa bahang api neraka…bangang…

    • Anonymous

      March 12, 2019 at 11:22 pm

      Dosa x buang masa membawang berjela atau makruh je sis? Lol

    • Anonymous

      March 12, 2019 at 11:41 pm

      Dah macam cacing kepanasan kak cik kt atas tu. Minah freehair ke tu? Tersentak giler!!! Hihiks

    • Lantak Ko Lah Nak Sentap

      March 12, 2019 at 11:27 pm

      Ya, pompuan lagi la ..dah lah membawang, aurat lagi… terbengkalai pakai tudong masih berterlanjang byk! Pastu heret pulak si somi yg x berdosa tu ke neraka… eee… takut!!

    • Gadisjelebu

      March 13, 2019 at 6:41 pm

      Dasar lelaki sundal sembang lebih..aurat paras kepala lutut pun berat nk tutup ade hati nk sembang acah2 mulia kt sni..hak tuih kt muke ko jantan

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama