Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Aiman Tino Akan Ambil Tindakan Kepada Penyebar Video Panas

Sejak semalam, kecoh di media sosial mengenai penyebaran video lucah seorang lelaki yang dikatakan mirip dengan penyanyi Aiman Tino.  Ada juga pihak yang mengambil kesempatan menjual video tersebut.

Advertisement

Rata-rata netizen tertanya adakah benar lelaki dalam video tersebut adalah Aiman? Timbul dakwaan bahawa terdapatnya persamaan latar belakang video tersebut dengan bilik tidur penyanyi itu.

Dihimpit dengan pelbagai persoalan dan spekulasi, akhirnya Aiman mengeluarkan kenyataan memberi amaran untuk mengambil tindakan terhadap mana-mana pihak yang terus menyebarkan video lucah tersebut.

Buat masa ini, Aiman dan pihak pengurusannya sedang berusaha untuk memastikan isu ini dapat diselesaikan dengan segera.

Sejak kebelakangan ini semakin banyak pula artis dihimpit kontroversi dengan penyebaran video lucah, nampaknya macam ada sindiket yang seakan cuba untuk menjatuhkan mereka dan mengambil kesempatan untuk mengaut keuntungan. Apa-apa pun, kami harap Aiman tabah dan bersabar dengan dugaan yang menimpanya ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

70 Comments

  1. Anonymous

    March 12, 2019 at 9:29 pm

    ammar best seksi.. body x kering! Lol

  2. Anonymous

    March 12, 2019 at 7:13 pm

    ammar paling best.. puas hati tapi arang la. hiks

    • Langit

      March 12, 2019 at 7:20 pm

      Na’uzubillah…
      Astaghfirullah…

    • Hajjah Meriam

      March 12, 2019 at 7:53 pm

      Sejak tengok video dia la akak suker kt Ammar!! Maluper bosskuh!

  3. Anonymous

    March 12, 2019 at 6:51 pm

    Keding aje! Wakaka

  4. Anonymous

    March 12, 2019 at 6:44 pm

    Setakat bideo paling i suka si Ammar punya.. hahaha.

    • Anonymous

      March 13, 2019 at 8:03 am

      Ammar maana?

  5. ape la diaorg ni

    March 12, 2019 at 6:39 pm

    aku heran la retis2 ni suka sgt amik video yg tah apa2…x boleh duduk diam2 ke??? pastu bila kedapatan mula menggelupur nak saman la,ape la,ckp pasal dosa pahala la…cuba duduk diam2,buat perangai elok2, ikut kelas vokal,kelas lakonan…kan lbh berfaedah..

    • Anonymous

      March 12, 2019 at 6:53 pm

      Budak lelaki kak.. biasa la tu.

    • Anonymous

      March 12, 2019 at 7:11 pm

      Konsepnya.. ko bukak aku bukak.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama