Written by Bella | March 12th, 2019

Sejak semalam, kecoh di media sosial mengenai penyebaran video lucah seorang lelaki yang dikatakan mirip dengan penyanyi Aiman Tino.  Ada juga pihak yang mengambil kesempatan menjual video tersebut.

Rata-rata netizen tertanya adakah benar lelaki dalam video tersebut adalah Aiman? Timbul dakwaan bahawa terdapatnya persamaan latar belakang video tersebut dengan bilik tidur penyanyi itu.

Dihimpit dengan pelbagai persoalan dan spekulasi, akhirnya Aiman mengeluarkan kenyataan memberi amaran untuk mengambil tindakan terhadap mana-mana pihak yang terus menyebarkan video lucah tersebut.

Buat masa ini, Aiman dan pihak pengurusannya sedang berusaha untuk memastikan isu ini dapat diselesaikan dengan segera.

Sejak kebelakangan ini semakin banyak pula artis dihimpit kontroversi dengan penyebaran video lucah, nampaknya macam ada sindiket yang seakan cuba untuk menjatuhkan mereka dan mengambil kesempatan untuk mengaut keuntungan. Apa-apa pun, kami harap Aiman tabah dan bersabar dengan dugaan yang menimpanya ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

70 responses to Aiman Tino Akan Ambil Tindakan Kepada Penyebar Video Panas

  1. Anonymous says:

    besar ke..atau sebesar baby corn? minta krim pencerahan please!

    • Spy Retis says:

      dah sendu, job xde pulak tu …boring2 dlm bilik sorang2 bulan mengambang.. apa lagi “tumbuk cili” lah depan cam. dan ini komen tiada kena mengena dgn retis2 msia.. cuma berdasarkan kisah2 remaja bangla di dhaka sane.

      • Mari Menumbok says:

        Kajian mendapati “tumbok cili” seperti kata sis boleh mengurangkan faktor testicular cancer, tekanan dan imsomnia. Para lelaki2 mesti paham…so why bother?

        • Mak Jemah says:

          Nk tumbuk cili ke, kuak lentang ke, itu dia punya pasal tapi kenapa nak rakam?

        • Anonymous says:

          Rakam sebab stim tengok video sendiri. Sejenis wabak mental dan psikologi juga. Saintifik term ada utk org2 camni …ghairah bila dia tengok balik video dia.. narsis pun juge tu!

        • Anonymous says:

          kerap berselfie pun penyakit mental gak. byk dlm socmed tu. cuba tengok kawan2 mak jemah. ada x yg kemarok selfie. penyakit jiwa gak tu pun.

        • Anonymous says:

          aku rsa handset gi repair.. atau masuk website blue nk tumbuk sambal belacan!

      • LittleMissC*nt says:

        Ada tak makcik bawang yg pecah ovari baca news di atas ??? 3 inchi buang masa. Next?

      • Hahahaahs says:

        Kalo nak rakam sekali pon..kenape gatal pegi sebar kann? Eh xkan dia sebar kan kot. Persoalannya mcm mana rakaman video lucah ni boleh tersebar? Sapakah dalangnya? Jawapan hnp rosak anta kat kedai cliche sgt ah..

        • Anonymous says:

          Maybe ada org yg dia buat modal tumbuk sambal tu yg rakam waktu beraksi..
          ..entah le tetiba je repot polis bagai!

        • dsz says:

          ko lupa ke, hp skrg bla snap vid or rakam dia akan simpan ke suatu tempat. aku x tau namanya. tp kalu kita x private kn gmbr tu org lain boleh akses. bila boleh akses fhm2 je laa apa berlaku lps tu

          ni jenis nk melaram gn telefon hebat tp x tau fungsi keselamatan….

      • Anonymous says:

        Yg aku pelik knp buru si viral knp tak buru org yg berbogel tu? Bukankah berkelakuan tidak senonoh dikhalayak ramai lagi serious walau di alam siber sekalipun?

      • Poligami itu HALAL says:

        TAK MENGAPA! TAK LUAK BAGI SESEORANG LELAKI. NAMUN BEGITU JANGANLAH IANYA TERJADI KEPADA WANITA. BURUK PADAHNYA! SUNDAL DAN JALANG SEKALI! JAGALAH MARUAH ANDA SEMUA WAHAI PEREMPUAN MELAYU ISLAM!!!

    • minah jambu say NO to drugs says:

      nape skarang punye manusia kiwak suka sangat sebar kan gambar artis tengah bogel la kat atas katil la nape ??????? betol ke artis tu yg bergambar sebegitew? or sengaja nak sabo artis tu ? berbutan yg serbegini boleh jadi kan patut atau tak patut ? fitnah menfitnah macm dh jadi makanan harian skarang ni …ishhhhhh ..

    • minah jambu say NO to drugs says:

      kalau betol aiman pon kenape ? bukan nye dia bogel kat atas katil..

    • Anonymous says:

      Tengok dlm Twitter!!

    • Anonymous says:

      Ammar juara setakat ni.. yg lain gagal menepati ISO 9000!!!

  2. LOL says:

    Kantoi lagi kah retis BBNU?
    Xkan bingkai2 gambar di photoshop kan?
    Mmm…

  3. Anonymous says:

    dia buat apa? akak belom nengok. cer citer sket?

  4. Anonymous says:

    relaks la…selagi bernama manusia nafsu tetap ada. pakcik 60an pun boleh lagi. kamon..he is a human lah.

    • Stupidityofmalays says:

      Hmm.. kalo artis laki yg bt.. sume pn bt donno je.. siap bt statemnt biasala manusia ada nafsu, biasala tu llki, ala tu dh lpas, mgkn fitnah, bla bla bla..
      Tp kalo artis prmpn br terselak skit je.. x pn mcm kes cupcake tu.. laju je kutuk maki konon x sdr dr islam, memalukan, ungkit smpai artis tu dh lm berubah pn msh ungkit kisah silam deorg, bla bla bla..
      Apa ko ingt dosa ni cuma kena pd prmpn je ke? Llaki kebal dosa ke? Typical malay’s mindset.. Double standard.. puiii..

      • Anonymous says:

        Sebab wanita tiada kuasa talak! Terima lah kenyataan!
        Lariiiii!!!

        • Anonymous says:

          Haha ..Dah tunjuk benda Private, nk salahkan org pulak… Bangang.. lepas tu yg ada apam yg terasa !!

      • Anonymous says:

        Beza byk sis. Retis pompuan byk yg b*tch… lagipun aurat perempuan lebih kompleks. Anak lelaki x leh ngandung. Anak perempuan kalu satu kampung menunggu nk jolok. Sekali kena tusuk… dah x laku!

      • AntiStupidMalayGirls says:

        Bezanya pompuan plak yg cepat terasa! Mcm kt atas ni la.. tetiber emo!

      • Ngerti? says:

        Ermmm..ngaku je la ko dan aiman 2×5 ..kau x ngaku lg nmpak kau bsalah tau..
        itu perkara biasa buat lelaki..bole di katakn ramai lelaki di luar sana buat ape yg kau buat.cume nye kalu ko betina itu kerja sundal yg gigih kangkang depan webcam!

  5. faraj says:

    Aduiiii muka sebiji Mat Rempit EX5..Bohsia kampung tersusun jer yg selera tgk…eeeeeeeeee.. lain lah muka ko mcm Aron Aziz ker Dato Muzzafar ker…!!! Perasan yg budak2 baru nk up sekarang ni….eeeeeee gelinya plak..

  6. ape la diaorg ni says:

    aku heran la retis2 ni suka sgt amik video yg tah apa2…x boleh duduk diam2 ke??? pastu bila kedapatan mula menggelupur nak saman la,ape la,ckp pasal dosa pahala la…cuba duduk diam2,buat perangai elok2, ikut kelas vokal,kelas lakonan…kan lbh berfaedah..

  7. Anonymous says:

    Setakat bideo paling i suka si Ammar punya.. hahaha.

  8. Anonymous says:

    Keding aje! Wakaka

  9. Anonymous says:

    ammar paling best.. puas hati tapi arang la. hiks

  10. Anonymous says:

    ammar best seksi.. body x kering! Lol

  11. Jangan Marah Aaa says:

    Lelaki buat ape pun ok. Aurat lelaki x mcm pompuan. Pompuan x pakai tudung je… bahang neraka pun kian terasa!

    • Anonymous says:

      Otak ko ok…..klu dh telanjang tu aurat laa bodoh….kat akhirat nti xde Allah tnye y perempuan je masuk neraka,laki masuk syurga….sape y buat maksiat masuk neraka…x kire laki ke perempuan…ko ni x bljr agama ke???otak mne otak??….lbh2 lg tgk video lucah…dosa wei…buat pulak onani…rajin2 g kls agama..ape hukum beronani…berdosa..fhm berdosa…sme je dgn dosa x tutup aurat bangang…klu ko laki aku hrp ko x gagal didik isteri ko..laki laa rmai masuk neraka sbb gagal didik isteri dan anak2…isteri ko x tutup aurat dgn ko skali di heret sme2 merasa bahang api neraka…bangang…

    • Lantak Ko Lah Nak Sentap says:

      Ya, pompuan lagi la ..dah lah membawang, aurat lagi… terbengkalai pakai tudong masih berterlanjang byk! Pastu heret pulak si somi yg x berdosa tu ke neraka… eee… takut!!

    • Gadisjelebu says:

      Dasar lelaki sundal sembang lebih..aurat paras kepala lutut pun berat nk tutup ade hati nk sembang acah2 mulia kt sni..hak tuih kt muke ko jantan

  12. Anonymous says:

    Punai kecik simpan utk bini ko je nanti.

  13. Anonymous says:

    Ammar mana ni wey? Bila? Video? Arang? Ishh cepat betol korang..

  14. Anonymous says:

    Otak ko ok…..klu dh telanjang tu aurat laa bodoh….kat akhirat nti xde Allah tnye y perempuan je masuk neraka,laki masuk syurga….sape y buat maksiat masuk neraka…x kire laki ke perempuan…ko ni x bljr agama ke???otak mne otak??….lbh2 lg tgk video lucah…dosa wei…buat pulak onani…rajin2 g kls agama..ape hukum beronani…berdosa..fhm berdosa…sme je dgn dosa x tutup aurat bangang…klu ko laki aku hrp ko x gagal didik isteri ko..laki laa rmai masuk neraka sbb gagal didik isteri dan anak2…isteri ko x tutup aurat dgn ko skali di heret sme2 merasa bahang api neraka…bangang…

  15. Anonymous says:

    Maruah perempuan di aurat.
    Maruah lelaki di akhirat!

    Jgn heret suami korang ke neraka ye.

  16. Thats Life says:

    Perempuan zaman skrg x kisah kecik, besar, busok, hodoh, tua, boroi, botak ..asalkan poket penuh boleh support.
    Selagi boleh serap duit mcm sponge.. selagi tu luas kangkangan nye!

    • Anonymous says:

      jgn.. nanti ada yg emo!
      sini byk wanita yg simptom kemurungan..

    • Anonymous says:

      Alahai kalu Zul Arripin ..masing2 menggelupor cari video siang malam hingga subuh konon boleh kasi pecah itu ovari bagai.
      Please lah.. merenyam!

  17. Bee says:

    sekepeng..akk pesan ni baik ko p sambun g belajar la dik..

  18. Eliesa says:

    itupon ramai pompuan mengedik gilakan dia

  19. Matahati says:

    Nasib baik dik ko kat Msia. Klu kat Korea dah x boleh jd retis dah dik

  20. Poligami itu HALAL says:

    TAK MENGAPA! TAK LUAK BAGI SESEORANG LELAKI. NAMUN BEGITU JANGANLAH IANYA TERJADI KEPADA WANITA. BURUK PADAHNYA! SUNDAL DAN JALANG SEKALI! JAGALAH MARUAH ANDA SEMUA WAHAI PEREMPUAN MELAYU ISLAM!!!

  21. peratijangantakperati says:

    Banyak2 comment aku baca…yg aku tak boleh tahan bila org komen berbird dia besar baby corn…hahahah!!!
    aduhaiii

  22. Aimani Tino says:

    Lain kali Main lah sabon di bilik mandi…