Written by Bella | March 27th, 2017

Minggu lepas, pelakon kacak pujaan ramai, Aiman Hakim Ridza akui beliau masih tidak dapat melupakan bekas kekasihnya, Fathia Latiff sepenuhnya dan masih menyayangi wanita itu.

Nampaknya, kenyataan Aiman itu disalah erti oleh sesetengah pihak yang menyangka Aiman sehingga hari ini masih lagi menagih cinta Fathia. Umum mengetahui, Fathia kini sedang intim dengan seseorang yang juga terlibat didalam industri hiburan.

Menurut Aiman, beliau sebenarnya enggan lagi dikaitkan dengan Fathia meskipun ada beberapa pemintaan yang mahu melihat mereka berdua bergandingan bersama.

Perkara yang lepas tak payahlah nak dikenang-kenang semula. Tak payahlah nak mengimbas semula cerita-cerita lama tu. Ia ibarat membuang masa saja. Nanti tak pasal-pasal, fokus berlakon entah ke mana sebab mengikutkan perasaan yang tak berapa nak rasional itu.

Masih belum temui pengganti, Aiman kalau boleh tidak mahu lagi bercinta dengan mana-mana artis.  Aiman merasakan dunianya seolah-olah semakin sempit apabila memperkatakan perihal yang sama selepas tamat waktu kerja jika bercinta dengan rakan sekerja.

Saya jenis yang mudah boring kalau bercerita tentang topik kerja selepas tamat waktu kerja. Nak juga bertukar-tukar cerita dengan pasangan kita. Barulah otak ini berkembang luas. Jadi bagi mengelakkan rasa boring itu, saya berharap sangat untuk tidak lagi menjalinkan hubungan cinta dengan rakan artis lagi selepas ini. Saya cuma hendak berseronok dengan kehidupan saya. Tinggal lagi, saya belum ada rezeki nak bertemu dengan cinta baharu.

Hakikatnya, Aiman sudah pun memulakan kehidupan baharu, cuma sisa kasih sayang dan kenangan itu masih ada didalam hatinya. Namun, ia tidak bermakna beliau masih ingin bercinta semula dengan Fathia. Kami yakin beliau juga sedar bekas kekasihnya itu sedang mengenali hati budi seseorang.

Sumber Berita : Utusan Online

6 responses to Aiman Hakim Ridza Nafi Masih Mengharapkan Cinta Fathia Latiff

  1. minah latoya vazz mulot longkang says:

    ruginya fathia. kalau ak dapaat aiman ni, ak xkan putus ngan dia.dahla hansome. tinggi. bestnya kalau dapat fuck ngan dia.

    1

    8
  2. minah jambu suka sahara yaakop says:

    kalau dh tk mengharapkn fathia kenape maseh nak sebot nama fathia lagi ? diam2 suda la move on aje macm jantan2 lain yg pernah putus cinta ..kalau betol tk boleh lupa ngan si fathia ni ha tkan senyapppp aje gi lah masok meminang atau merisik ! cakap banyak pon tk guna kan ????? harap muka aje hensem ape pon tk boleh harap huh !

    7

    1
  3. Kiah pekasam says:

    Hensomnye dak aiman nih… Anak ikan hensom
    Pesanan kiah, move on la anak ikan oi… Patiah tu bukannye bes pon, dah la blagak diva.. Ko anak ikan yg baik n hensom

    1

    1
  4. celoteh says:

    patiah perasan lawa,nothing special la you

    1

    1