Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Aidil Zafuan Nafi Tidak Jenguk Anak, Akan Beri Hak Penjagaan Pada Rita

Selama ini Aidil Zafuan tidak banyak memberikan kenyataan tentang perkahwinannya yang dikatakan bermasalah dengan dengan Rita Rudaini. Bagaimanapun, dia telah dipetik oleh Berita Harian sebagai berkata:-

Memang saya ada failkan sesuatu (permohonan cerai) melalui peguam di Mahkamah Petaling Jaya. Saya pun sudah maklumkan dengan dia (Rita) mengenai perkara itu dan Rita meminta supaya dipercepatkan.

Saya serahkan kepada peguam menguruskan perkara itu.

Advertisement

Dia yang kini beraksi dengan pasukan Tentera dalam saingan Liga Malaysia turut memberitahu, sudah memaklumkan mengenai perkara itu kepada Rita melalui SMS.

Namun, bekas pemain bola sepak Negeri Sembilan itu menafikan dakwaan Rita yang mengatakan dia mengabaikan tanggungjawab keluarga terutama dua anaknya, Airit Rayyan Rizqin, 3 dan Airit Rafqa Arjuna, 11 bulan.

Saya terkejut apabila dia (Rita) mengatakan saya tidak menjenguk anak-anak. Semuanya tidak benar. Minggu lalu saya baru pulang, malah setiap hari saya menghantar SMS kepadanya bertanyakan khabar anak tetapi dia (Rita) tidak balas.

Saya masih waras dan tidak akan meninggalkan mereka (anak-anak) begitu saja, saya tahu akan tanggungjawab sebagai bapa mereka.

Dalam satu laporan berbeza oleh Media Hiburan, dalam nada suara yang bergetar, Aidil turut berkata akan menyerahkan hak penjagaan anak-anak pada Rita kerana anak lebih rapat dengan ibu mereka:-

Saya masih bapa kepada anak-anak saya dan saya akan jalan tanggungjawab saya sebagai seorang bapa.

Advertisement

Pun begitu, jika hak penjagaan diserahkan kepada Rita, Aidil berharap agar dia turut diberi kebebasan untuk bertemu dan bermalam dengan anak-anaknya bila-bila masa tanpa syarat.

***

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

383 Comments

  1. rura

    May 10, 2012 at 9:48 am

    moral of the story – jangan beli tayar second hand, tak tahan lama

  2. rura

    May 10, 2012 at 9:47 am

    Aidil sebelum nikah sepatutnya nonton filem Mami Jarum lakonan Rita tu dulu baru tau taraf Rita – pikirkan….

  3. engko ader

    April 30, 2012 at 2:58 pm

    aku mmg plg xsuke jantan mcm aidil ni hrp muker jer jambu mcm jambu batu tapi xberaper cerdik.Cinta bagai nak rak last2 hampeh. Tapi yg pasti kat sini aku nampak yang die ni masih ngan “lagho” die lagi..memang laki spesis nie xsesuai utk wat ketua keluarga sebab takder pendirian….aper yang penting…mesti die prasan yg muka jambu dia tu leh ngorat ramai lagi poompuan kat luar sane..ngko ader?!!..katenye..pompuan kt saner arap berhati2laa yer…meow….

  4. HAMBA ALLAH

    April 30, 2012 at 10:26 am

    ANAK-ANAK YANG AKAN MENDOAKAN IBU BAPA BILA KITA DIALAM KUBUR SANA…. DIDIKAN UGAMA YANG TERBAIK AKAN MEMBAHAGIAKAN IBU BAPA KELAK APABILA MENINGGAL DUNIA…. LELAKI… WAJIB MEMBERI NAFKAH ZAHIR DAN BATHIN…….

  5. anon yg x dpt kain artis

    April 24, 2012 at 6:42 am

    Nak dptkan hak bermalam dgn anak dan ibu….

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top