Written by AbangNara | December 3rd, 2013

Setelah selesai kes penceraiannya dengan Rita Rudaini, nampaknya Aidil Zafuan sudah mula “move on” dengan kehidupannya. Ini dapat dilihat apabila Aidil telah berkongsi gambarnya dengan seorang wanita yang dipercayai Zarema Zainal. Sebelum ini Zarema didakwa menjadi punca keretakan rumah tangga Aidil dan Rita Rudaini dan pernah mendapat liputan meluas menerusi suratkhabar tempatan.

aidil zafuan dan zarema

Sekali pandang kedua-duanya memang nampak sama cantik dan sama padan. Aidil dan Zarema juga dilihat telah menghadiri majlis sambutan hari jadi Nedim Nazri bersama-sama. Nampak gayanya Aidil tidak lagi menyembunyikan hubungannya dengan Zarema. Satu langkah yang bijak pada pandangan Abang Nara.

aidil zafuan dan zarema

Secara umum masih tidak diketahui lagi sejauh mana hubungan mereka berdua. Adakah sekadar kawan atau sudah pun bergelar pasangan kekasih. Apa pun marilah kita doakan yang terbaik buat Aidil dan Zarema. Kalau memang bercinta, bolehlah segerakan perkahwinan. Lagi beberapa keping gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

aidil zafuan dan zarema
aidil zafuan dan zarema
aidil zafuan dan zarema
aidil zafuan dan zaremaaidil zafuan dan zaremaaidil zafuan dan zarema

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

249 responses to Aidil Zafuan Mula Kongsi Gambar Bersama Zarema Zainal

  1. ikan says:

    tema merah putih ke ni? tua bangka pun nak birthday party lagi.. memang dasar anak orang kaya raya.
    bagus la aidil ko dah move on. lawan la ngan rita sape kawin dulu n beranak lagi dulu.

  2. anti-aidil says:

    fucking loser. Lupa kat anak-anak sendiri. Ada hati nak pigi birthday anak org lain. Anak sendiri tak sambut sama-sama. SELFISH! EGO! Nak bagi anak nafkah pun bising!

  3. Angel says:

    Zarema ini aku tgk dah mcm MAT LAMPIR.mulut cam ULAR SAWA lapar!!
    Pastu si Aidil bodoh nie pun perangai cam gampang..
    Jantan DAYUS xnak bg nafkah..
    Mmg smp ke MAMPOS LA HIDUP KO DILAKNAT PUKIMAK

  4. kaki kentut says:

    Zarema tu ke? ada macam muka pondan sikit..

  5. hug eva says:

    bukan mau ckp apa..tp rita rudaini jauh lebih cantik & ayu :)..aq support rita rudaini n ternyata rita rudaini di pihak yg benar :)..kebenaran suda terbukti

  6. suster ngesot says:

    dari awal aku da mmg xsuka c aidil ni. bukan nk sokong RR tapi aku sendiri da kena dajal dgn org kampung aidil. mmg spesis org negeri dia ni (xsemua, kebanyakan) mmg jahat sucks nk mamposs! salah anak sendiri tutup, anak org lain dimaki dcerca. sama la dgn mak bapak c aidil ni. sejibikkkkkk! aku mmg xcaya jantan n9.. yg pompuan2 dia mayb baik kot, tp kalau mcm spesis ex dgn aidil ni….masyaallah. Bagi aku aidil ni mmg laki jahat, sbb kawan aku mak datin pun bela ci aidil ni dulu. hehehehe…. kasian mak bapak aidil beria2 petahan anak jantan die…. blakang famili perangai…lebih busuk dari bangkai

    • suster ngesot says:

      anyway… tahniah aidil dgn zarema…….. xoxo. sebab korang mmg pasangan sepadan . jantan dayus, bohjan mmg sesuai dgn betina garik plus sundal… Saya sokong depa ni kawin sbb zarema mmg layak jd isteri aidil… dan c aidil xlayak jd somi sapa2 pon kecuali ci zarema. SEmoga jadi korang kawin supaya xda lagi pompuan2 baik diluar sana kena aniaya. hahahahahahha. ADIOS

  7. terima seadanya says:

    biala si aidil tu nak pilih pompuan tu..maybe ade sbb la dia ceraikan si rita yg cantik jelita then nak berbinikan pompuan muka tua ni..kite yg xtau punca sebenar duk diam2..Hanya Allah je tau sbb dia buat semua ni..nak cari bini ni bukn tgk pada rupa paras je.klu muka cantik tp mulut longkang,jatuhkan maruah suami,suka cabar suami,sakitkan ati suami xde makne jgk..ala…rita pon bukan alim sgt pon..lebih kurang jer ngan zareema..xoxo

  8. […] Aidil Zafuan Mula Kongsi Gambar Bersama Zarema Zainal (246) […]

  9. […] Aidil Zafuan Mula Kongsi Gambar Bersama Zarema Zainal (247) […]

  10. […] Aidil Zafuan Mula Kongsi Gambar Bersama Zarema Zainal (248) […]