October 8th, 2012

Kebelakangan ini, muncul desas desus mengenai Jue Aziz menjalinkan hubungan cinta dengan Aidil Zafuan, pemain bola sepak terkenal. Kalau Aidil masih single, mungkin ramai yang merestuinya, tetapi atlet kacak ini masih bergelar suami kepada pelakon Rita Rudaini dan mempunyai dua anak dengan pelakon itu.

Aidil masih belum memberikan sebarang kenyataan berkenaan desas desus ini, tetapi Jue Aziz telah menafikannya. Menurut khabar angin, pelakon ini pernah dilihat menaiki kereta bersama Aidil dan Aidil juga dikatakan telah menghadiahkan seutas jam tangan kepada Jue Aziz untuk memujuknya di sebuah pusat membeli belah terkemuka.

Laporan Sinar Harian hari ini memberitahu yang Aidil Zafuan telah menghantar surat permohonan cerai kepada peguam Rita sekali lagi dan ini juga disahkan oleh Rita.

Rita bagaimanapun mengelak dari memberikan sebarang komen. Perkembangan terbaru ini seolah-olah mengiyakan desas desus percintaan dengan Jue Aziz, namun hanya mereka yang terbabit dan Tuhan mengetahui kebenarannya.

Diharap pihak terbabit dapat bersabar supaya isu ini dapat diselesaikan dengan aman. Mungkin juga bagi yang terlibat, ini ialah jalan penyelesaian terbaik untuk mereka.  Kita sebagai orang luar hanya boleh memerhati (dan memberikan komen. LOL).

jubah

P.S: Atas permintaan ramai (memang sudah ramai yang membeli), Gudang.My membawakan anda jubah muslimah dengan corak yang terkini untuk anda. Hanya dengan RM79, anda pasti akan kelihatan lebih ayu dan sedap mata memandang pada Hari Raya Haji kelak. Klik di sini untuk membuat pilihan dan membelinya sekarang!!!


129 responses to “Aidil Zafuan Hantar Surat Permohonan Cerai Sekali Lagi”

  1. Amier says:

    Pakai baju apa mcm tu sampai nampak bertelor

  2. yebba! says:

    si jue ni dh mcm pornstar pulak aku tengok..

  3. Puteri Kopek Gunung Kinabalu says:

    iiiiihhhh.. ihhiihhhh… iHihihiiii… Hihihihahhahaiiiihaahhahahahiiii… (mengilai)
    Juebor Aziz, kalau ko rasa kopek ko besar sgt.. meh sini challenge dgn i dulu, kita tgk kopek sape lagi montok dan lagi gebu……… setakat kopek ko sebesar kacang hijau pun nak berangan… sedeyhhhh…!!!

  4. lelaki sangapppp says:

    wohhhhh!!kopekkk mung mek jue aziz mace buohhh watermelonnn tersommbolll kluarr!!haha

  5. hmmm... says:

    Buat Rita,

    Kalau dh org dah tak sudi, hati pun dah kata pergi… buat apa nak tunggu lagi…
    Lepas kan…. penceraian adalah perkara yang paling dibenci ALLAH, tp apakan daya… klu dh tiada persefahaman, saling benci membenci… knp perlu teruskan sedang anak-anak yang jadi mangsa.

    Berhentilah buat kenyataan sana sini, tutup lah aib sendiri/keluarga… kerana semua ni adalah perkara peribadi yang tak perlu di kongsikan kepada umum yang mana hanya menambahkan kesulitan.

    Buat Aidil,

    Jadilah lelaki/suami yang mencintai wanita/isteri dan hormatilah mereka sedang mereka tu adalah sebaik-baik teman.

Loading...