Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Aidil Zafuan Hantar Surat Permohonan Cerai Sekali Lagi

Kebelakangan ini, muncul desas desus mengenai Jue Aziz menjalinkan hubungan cinta dengan Aidil Zafuan, pemain bola sepak terkenal. Kalau Aidil masih single, mungkin ramai yang merestuinya, tetapi atlet kacak ini masih bergelar suami kepada pelakon Rita Rudaini dan mempunyai dua anak dengan pelakon itu.

Aidil masih belum memberikan sebarang kenyataan berkenaan desas desus ini, tetapi Jue Aziz telah menafikannya. Menurut khabar angin, pelakon ini pernah dilihat menaiki kereta bersama Aidil dan Aidil juga dikatakan telah menghadiahkan seutas jam tangan kepada Jue Aziz untuk memujuknya di sebuah pusat membeli belah terkemuka.

Laporan Sinar Harian hari ini memberitahu yang Aidil Zafuan telah menghantar surat permohonan cerai kepada peguam Rita sekali lagi dan ini juga disahkan oleh Rita.

Advertisement

Rita bagaimanapun mengelak dari memberikan sebarang komen. Perkembangan terbaru ini seolah-olah mengiyakan desas desus percintaan dengan Jue Aziz, namun hanya mereka yang terbabit dan Tuhan mengetahui kebenarannya.

Diharap pihak terbabit dapat bersabar supaya isu ini dapat diselesaikan dengan aman. Mungkin juga bagi yang terlibat, ini ialah jalan penyelesaian terbaik untuk mereka.  Kita sebagai orang luar hanya boleh memerhati (dan memberikan komen. LOL).

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

129 Comments

  1. Amier

    November 8, 2012 at 1:17 pm

    Pakai baju apa mcm tu sampai nampak bertelor

  2. yebba!

    October 28, 2012 at 11:35 pm

    si jue ni dh mcm pornstar pulak aku tengok..

  3. Puteri Kopek Gunung Kinabalu

    October 11, 2012 at 10:33 am

    iiiiihhhh.. ihhiihhhh… iHihihiiii… Hihihihahhahaiiiihaahhahahahiiii… (mengilai)
    Juebor Aziz, kalau ko rasa kopek ko besar sgt.. meh sini challenge dgn i dulu, kita tgk kopek sape lagi montok dan lagi gebu……… setakat kopek ko sebesar kacang hijau pun nak berangan… sedeyhhhh…!!!

  4. lelaki sangapppp

    October 10, 2012 at 8:26 pm

    wohhhhh!!kopekkk mung mek jue aziz mace buohhh watermelonnn tersommbolll kluarr!!haha

  5. hmmm...

    October 10, 2012 at 12:39 pm

    Buat Rita,

    Kalau dh org dah tak sudi, hati pun dah kata pergi… buat apa nak tunggu lagi…
    Lepas kan…. penceraian adalah perkara yang paling dibenci ALLAH, tp apakan daya… klu dh tiada persefahaman, saling benci membenci… knp perlu teruskan sedang anak-anak yang jadi mangsa.

    Berhentilah buat kenyataan sana sini, tutup lah aib sendiri/keluarga… kerana semua ni adalah perkara peribadi yang tak perlu di kongsikan kepada umum yang mana hanya menambahkan kesulitan.

    Buat Aidil,

    Jadilah lelaki/suami yang mencintai wanita/isteri dan hormatilah mereka sedang mereka tu adalah sebaik-baik teman.

Loading...
To Top