(GOSIP)Aidil Zafuan Dan Jue Aziz Dikatakan Bercinta?

Hiburan

(GOSIP)Aidil Zafuan Dan Jue Aziz Dikatakan Bercinta?

Ahad yang lepas, walaupun di Hari Raya yang pertama, Abang Nara tidak melupai tabiat membeli suratkhabar untuk membaca perkembangan terbaru dunia selebriti tempatan. Dalam banyak-banyak cerita yang dikongsikan, Abang Nara terkejut dengan tulisan CAK di dalam Harian Metro Ahad tentang Aidil Zafuan dan Jue Aziz yang dikatakan bercinta.

adil zafuan dan jue bercinta

Advertisement

Menurut CAK, Aidil dan Jue telah diperkenalkan menerusi adik ipar Aidil iaitu Ayu Raudhah. Abang Nara quote sikit tulisan CAK untuk tatapan anda semua.

MACAM tidak mahu percaya dengan apa disampaikan sumber mengenai Jue Aziz, yang kini kelihatan seperti menyepi daripada publisiti, dikatakan bercinta dengan Aidil Zafuan.
Kalau hendak diikutkan, apa kaitannya dramatis itu dengan pemain bola sepak Angkatan Tentera Malaysia (ATM), juga suami kepada Rita Rudaini (masih lagi suami kerana perbicaraan perceraiannya belum selesai)? Menurut sumber, Jue kini dikatakan akrab dengan Aidil, malah ada ketika kelihatan mereka seakan-akan dilamun cinta. CAK rasa macam nak tersembul biji mata bila sumber terbabit menceritakan perkara ini.
Tambahnya, walaupun kedua-duanya seperti mahu merahsiakan sesuatu daripada pengetahuan umum, ada kakitangan produksi yang pernah bekerja dengan Jue terserempak mereka berdua.
Hairan juga CAK, macam mana mereka berdua boleh bertemu memandangkan dunia mereka jauh berbeza. Hendak kata Jue akrab dengan Rita, tidak juga.
Kata sumber itu, sebenarnya adik ipar Aidil yang juga pelakon, Ayu Raudah yang memperkenalkan mereka berdua.
Andai benar seperti disampaikan, CAK rasa ia keterlaluan memandangkan Aidil masih lagi suami Rita.

Berat jugak kalau apa yang ditulis oleh CAK ini benar. Kes mahkamah Aidil dan Rita pun masih belum tamat lagi. Kalau dah tamat baru nak bercinta barulah kiranya molek jugak. Apa-apa pun diharapkan Aidil atau Jue tampil untuk membuat kenyataan mengenai tulisan CAK ini.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

152 Comments

  1. Anonymous

    August 27, 2012 at 11:50 am

    baru gosip je yang lain da panas..belom sahih lagi cite ni..kalo kompem betol baru la bikin panas..sumber y bagitau tu pon entah betol entah tidak..apada..

  2. MinatNeelofa

    August 24, 2012 at 10:43 pm

    Kebanyakkan orang yang komen kat sini, nampak dengki dan irihati dengan Ayu Raudah. Itulah, korang tak jaga badan, melantak macam nak giler, seluar orang saiz 27, korang saiz 40, Nak buat baju kurung orang beli kain 3 meter, korang yang mengata tu beli kain sampai 8 meter. Sudah – sudah lah mengata orang. Pergi kuruskan badan, besarkan tetek. Belajar hias diri, hias sahsiah diri sendiri sebelum mengata orang. Kawal sikit cara pemakanan tu. Muka masing masing dah bulat macam pinggan aku tengok. Ala ala bigmac pun ada. sedarlah sikit. jangan asyik nak dengki kat orang je. Korang mengata Ayu Raudah ke sesiapa artis ke, habis pahala korang semua sedekah kat depa tu. Aku tak nak kata lebih lebih, aku minat Neelofa je sebab badan langsing, tetek besar. Susu muda.

    • Anonymous

      August 25, 2012 at 8:45 pm

      kesian kat ko kan?? orang komen, ko pun nak sibuk komen.. tapi komen yang COPY PASTE je.. itu je yang kau mampu??

  3. Sofia

    August 24, 2012 at 1:17 am

    Hey ayu, kau ni pkai tudung je kan. tapi nk runtuhkan rumah tangga orang. orang pkai tudung dia pn nak pakai jugak. Padahal hati busuk!

  4. Anonymous

    August 23, 2012 at 10:37 pm

    Untungnye, jue tu tetek besor le, sodap myusu muda lagi…

  5. lalola

    August 23, 2012 at 2:07 pm

    sengal

Loading...