Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Aidil Tidak Muncul Di Mahkamah Untuk Perbicaraan Kes

Agak mengejutkan apabila prosiding kes nusyuz Rita Rudaini dan Aidil Zafuan pagi tadi terpaksa ditangguhkan akibat Aidil gagal menghadirkan diri ke mahkamah. Tambah mengejutkan kerana tiada sebarang alasan dan surat penangguhan yang telah diberikan oleh pihak Aidil. Kes kemudiannya ditangguhkan kepada 9 Julai depan.

aidil

Advertisement

Rita yang ditemubual oleh wartawan Mstar Online memberitahu yang dirinya semakin tenang menghadapi kes mahkamah ini selepas pulang daripada umrah. Kata Rita:-

Saya sanggup melalui tempoh masa yang lama turun naik mahkamah demi anak-anak. Dan tak rasa susah pun, semua ini kerana Allah yang sentiasa memberi semangat buat saya dan keluarga. Ini pertama kali saya membawa anak sama-sama mengerjakan umrah dan Alhamdulillah fikiran saya sangat tenang dan tidak memikirkan langsung tentang masalah ini (kes cerai). Malah, ketika hadir untuk sebutan kes hari ini, saya sangat tenang, tidak seperti sebelum ini. Saya berdoa supaya diri ini lebih kuat untuk mengharungi segala dugaan hidup agar dapat bahagia di samping anak-anak.

Abang Nara pasti Aidil ada alasan yang kukuh itu untuk tidak hadir ke mahkamah pagi tadi.  Diharap 9 Julai nanti, semua pihak dapat hadir sekaligus tidak memanjangkan lagi perbicaraan kes ini yang mampu memberi kesan kurang baik kepada anak mereka berdua. Secara jujur, Abang Nara pun bangun lambat pagi ini kerana menonton perlawanan Euro 2012 antara Portugal dan Holland. Hehehe ~~

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

73 Comments

  1. Lagubestbest

    June 19, 2012 at 4:52 pm

    Humm.. semenjak rumahtangga bergolak ni, rita rudaini macam makin solehah je, gambar bertudung 24/7 jubah longgar semua. Ke ni skejap je ni? Apa2 pun ai makin bosan dah ngan gosip rumahtangga rita ni nara, macam xkan selesai sampai bila2. Tahun ni baik, tahun depan masalah, kemudian baik, kemudian masalah. Pekata cerai je talak 3 terus. End of story.

  2. LINDA

    June 19, 2012 at 2:38 pm

    Anti giler nara kat aku. perangai mcm nelopak gak

  3. Anonymous

    June 19, 2012 at 1:13 pm

    hello bongok, klu ye pun ko nank backup si inzal tu, xpayah la setiap entry ko nak komen yg sama je.

    • Anonymous

      June 19, 2012 at 1:39 pm

      erkkk komen linda kene delete, tetibe tggal komen aku je kat sini?? ahahahahahaa

  4. loving

    June 19, 2012 at 12:54 pm

    btl kata bang Nara….mybe Aidil da alasan yg kukuh sbb 2 dia x dpt hadir k mahkamah tuk perbicaraan dia dgn kak Rita…..biasa la..skrg kn musim bola kt M’sia & EURO….
    Kak Rita jgn mnuduh Aidil sbrng ye….fhm2x je la dia kn pmain bola sepak kebangsaan.

    • Anonymous

      June 19, 2012 at 4:10 pm

      bodoh sgt alasan kalo x dtg mahkamah pasal bola. dari sini je dpt nampak yg aidil sorang lelaki yg x betanggungjawab dan dia yg bersalah. bodoh yg si loving ni jugak

  5. Harimau malaya

    June 19, 2012 at 12:53 pm

    ishk..tak habis2 lagi dorang nie..tak payah lah nak kecoh2 lagi.cube nak bercerai ke,ape ke,wat senyap2.nie boleh dikatakan,kalau tak de kisah rita-aidil macam tak sah plak.jagalah sikit perasaan family masing2.Yang Si Rita,walau seteruk mana suami tu,jaga aibnye.kalau dibukak semua crite pada public,tak ke,aib tu tercalit sikit kat hang,sebb hang berdua masih suami isteri.Yang si aidil plak,cube lah matang sikit,pendirian biar tegas,kalau a cakap a,nie tak.kejap cakap lain.esoknye kuar paper lain plak tulisnye.
    Kepada Rita dan Aidil: Kalau gaduh sikit2 tu,tak yah lah sampai masuk paper berbagai.cube selesai cara baik.Hal2 rumah tangga tak manis untuk diperhebohkan.Pandai2lah cover:)
    Semoga semuanya dapat diselesaikan dengan baik

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama