Written by Bella | March 11th, 2019

Walaupun tarikh pernikahan antara Aidil Aziz dan Fasha Sandha belum lagi ditetapkan, sebelum ini umum mengetahui majlis resepsi pihak lelaki bakal diadakan 6 April depan di Rembau, Negeri Sembilan.

Teruja dapat mengadakan majlis resepsi di kampung halamannya, Aidil memberitahu beliau dan tunang tercinta menjemput 5000 orang tetamu trermasuk kaum keluarga, rakan-rakan serta wakil media untuk memeriahkan lagi majlis tersebut.

Buat masa sekarang ini, memang kami tak ada lagi tarikh untuk majlis pernikahan dan resepsi sebelah pihak perempuan yang akan diadakan di Perlis. Ada beberapa persiapan yang belum disiapkan untuk majlis itu.

Tapi untuk majlis resepsi di pihak saya pula sudah ada tarikh iaitu 6 April depan dan majlis itu akan diadakan di kampung halaman di Rembau, Negeri Sembilan. Memang teruja dan tak sabar sebab majlis di kampung ini sudah tentu akan meriah. Tambahan pula saya sudah menjemput 5000 tetamu.

Dengan kehadiran tetamu yang ramai tentu sekali majlis mereka akan meriah. Pasangan yang bertunang pada 18 November tahun lalu, pasangan ini dijangka akan bernikah pada penghujung Mac ini.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

9 responses to Aidil Aziz Dan Fasha Sandha Jemput 5000 Tetamu Ke Majlis Resepsi

  1. Anonymous says:

    retis kalau kawin mmg mcm nak sambut thaipusam kan?

    7

    2
    • Kak Bed says:

      jemput lah satu daerah pun, org tetap akan mengata. lebih baik jemput org2 terdekat je. pengalaman aku lah…buat pening je ramai2.

      14

      0
  2. Anonymous says:

    tumpang tanye…elpirah loy dah habis ke resepsi? atau ada lagi…pening dok conggak dah berapa kali.

    6

    0
  3. wekkkkkkk says:

    5000 x kalau seorg bagi rm10.00 = RM50,000.00 boleh dapat. Ingat free ke org makan, cara kpg kan..
    hehehehe

    4

    0
  4. Anonymous says:

    Kenapa 5 ribu je? 1 malaysialah… fasha kan glamor bekas laki bagi duit byk rmh do sediakan tinggal laki naru masuk…
    Aidil pub kaya raya perniagaan berkongsi dgn datuk2 laris lagi tu…

    0

    0
  5. Anonymous says:

    jgn last2 cerai sudeh !!!

    2

    4
  6. Anonymous says:

    so 10 years ago la makcik ni.

    3

    0
  7. Anonymous says:

    Biola dia perabihkan duit utk bagi org makan. Dari ko buat majlis mahal2 tapi yang dpt makan 1000 org jek..Kos sama mcm buat majlis 5000 org mkn.
    Pelamin lawo2 bukan bwk ke mana

    3

    1
    • netizen says:

      setuju… lagipun ini betul-betul nak meraikan, korang ni asyik tak puas hati je.. insap sikit

      1

      1