Ahya Rosli Tidak Kisah Dikecam Adakan Tarian Separuh Bogel Di Majlis Perkahwinan

Hiburan

Ahya Rosli Tidak Kisah Dikecam Adakan Tarian Separuh Bogel Di Majlis Perkahwinan

Majlis kahwin bukannya parti liar, itulah kata-kata orang ramai yang melihat video tarian separuh bogel yang ‘disajikan’ kepada tetamu di majlis resepsi perkahwinan pelakon dan model Ahya Rosli yang diadakan pada Sabtu lalu.

Advertisement

Rata-rata netizen mengkritik tarian agak lucah itu sangat tidak sesuai untuk majlis tersebut yang bertemakan tradisional Melayu selain memberikan pengaruh kepada masyarakat.

 

Ahya menjemput seorang  lelaki yang menyerupai wanita, berpakaian seksi dan sangat lincah menari dengan gaya tidak senonoh di depan tetamu.

Bagaimanapun, Ahya berkata beliau tidak melakukan kesalahan dan persembahan itu hanya sekadar hiburan sahaja. Sepatutnya, ia tidak perlu jadi satu isu yang besar.

Terpulang pada diri saya sendiri dan saya ada hak untuk buat apa pun sebab ini majlis saya. Lagipun saya yang keluarkan duit, bukan netizen.

Jadi orang mahu cakap apa sahaja, saya tidak kisah. Bagi saya orang yang mengkritik itu tiada kerja lain mahu buat selain mengganggu hidup orang lain.

Mungkin juga beliau rasa, pada zaman serba moden ini, kenalah ada kelainan dalam majlis perkahwinan, tetapi nampaknya bukan biasa-biasa bentuk hiburan Ahya untuk tetamu. Apa-apa pun, kita doakan yang baik-baik sahaja dan semoga rumah tangga yang dibina berkekalan.

Sumber Berita : Kosmo

Kredit Video : Ieyman Lee’s

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

69 Comments

  1. pon

    April 8, 2019 at 3:59 pm

    anak beranak lucah

  2. Gaban Meraban

    April 8, 2019 at 2:09 pm

    Semoga pasangan ni mandul dan keturunannya cepat pupus. AMIN!!!!

  3. kiamat dah dekat

    April 8, 2019 at 1:29 pm

    majlis orang kafir pun tidak macam ni.
    puih.. sampah.

    melayu punca dunia kiamat agaknya.

    makin hari makin menjadi.

    setiap hari jerit taubat taubat ..alim alim…tapi macam taik!!!

    opss..lupa.. dah nama nya melayu kan. (bukan perkara biasa)..

  4. aku yg sepi

    April 8, 2019 at 12:56 pm

    kawin xkan lama ni…x lama lg cerai la tu…ckp mendongak ke langit…aku tgk bapak pengantin cm nak muntah…

  5. ii

    April 8, 2019 at 12:54 pm

    dh cm majlis org kafir…serupa org xda agama…makin tegur makin menjadi fmly dia ni..mslh yg menyokong pun rmi…dia ni sori ckp mmg x kenal sapa…hrp mak ko je la org kenal…tp mak pun dh sendu

Loading...