December 29th, 2017

Jarak usia antara mereka 17 tahun, namun Ahya Rosli mengakui sedang mengenali hari budi penerbit drama Datuk A. Aida. Hubungan itu semakin disemarakkan apabila mereka mengerjakan umrah bersama baru-baru ini.mStar Online melaporkan, Ahya, 30, dan A. Aida, 47, sudah lama berkenalan tapi baru saja mesra seperti sekarang.

Dia seorang yang positif, kuat bekerja dan penyayang. Dia juga baik dengan keluarga saya.

Kami sudah kenal lama tapi sejak pergi umrah bersama-sama baru betul-betul rapat. Boleh dikatakan kami masih dalam proses mengenali hati budi masing-masing.

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Bukan itu saja, Ahya tidak menolak jika ditakdirkan berjodohan dengan wanita itu.

Kalau sudah jodoh saya terima sahaja, Allah itu maha mengetahui. Apa salahnya, keluarga saya juga sukakan dia.

Perbezaan umur bukan masalah, ia hanya perbezaan pengalaman sahaja. Cuma tentang anak itu perlu juga difikirkan.

Kalau diperhatikan, wajah A. Aida tidak nampak berusia pun, dan sesuai bergandingan dengan Ahya. Kalau hati dah suka, keluarga pun bagi lampu hijau, apa salahnya mereka bersatu, kan? – beautifulnara.com


32 responses to “Ahya Rosli Tak Tolak Jodoh Dengan A. Aida, Faktor Usia Bukan Penghalang”

  1. Jiwa Terbang says:

    kalau dah jodoh…
    tapi entah kenapa aku rasa “sesuatu” sgt bila ahya ni dok mengendeng kat aida.
    kalau ada jodoh mereka, tak lama lepas tu nanti adalah tu keluar drama yg si ahya ni jadi hero wp kayu. apa nak heran, bini sendiri punya production house kan…..

  2. aku says:

    mata duitan ni……

Loading...