Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Aeril Zafrel Dan Wawa Zainal Kini Sudah Bergelar Jutawan

aeril zafrel wawa zainal jutawan

Bukan mudah untuk mengukuhkan nama dalam dunia perniagaan, namun berkat usaha dan kesabaran, pasangan selebriti terkenal Aeril Zafrel dan Wawa Zainal mengakui bahawa mereka sudah mencapai status jutawan selepas tiga tahun mengusahakan perniagaan kosmetik.

aeril zafrel wawa zainal jutawan

Advertisement

Sudah tentu saya rasa bersyukur, tak dinafikan memang kami sudah berjaya mencapai beberapa juta. Kami dah rasa, sudah dapat dan mampu capai apa sahaja yang kami nak selama ini. Tiba masanya berkongsi rezeki dengan orang lain pula.

Pelbagai cabaran yang ditempuhi oleh pasangan ini sepanjang tiga tahun membina nama dalam bidang perniagaan. Menurut Wawa, dia dan suami pernah ditipu sebanyak RM100,000 oleh individu bergelar ‘Datuk’.

aeril zafrel wawa zainal

Masa mula-mula memang susah, lebih-lebih lagi kami tiada ilmu perniagaan. Latar belakang keluarga juga bukan orang bisnes. Saya ambil tiga tahun untuk establish.

Saya juga pernah ditipu RM100,000 lesap sebab itu saya kurang percaya dengan individu berpangkat ni.

Advertisement

wawa cosmeticsApa-apa pun, kami ingin mengucapkan tahniah kepada Aeril dan Wawa. Semoga terus sukses dalam bidang perniagaan.

Sumber Berita : mStar Online

Kredit Foto : Aqo Imran & Kaki Foto

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

18 Comments

  1. Anonymous

    September 13, 2019 at 10:24 am

    macam mana diorang senang je buat produk kosmetik? timbang kilo ke?

  2. shah deraman

    September 12, 2019 at 11:42 am

    ni je laaa y org melayu mampu..kosmetik..kosmetik..kosmetik…nk kaya cepat tu je laa caranya…produk pun timbang kilo…ade kilang???sure xde…kah kah kah…cuba laa bina empayar perniagaan y gah sikit…y boleh lwn dgn cina…adooiiii…

  3. bodopiang

    September 12, 2019 at 11:05 am

    scammer wannabe… jual krim boleh tahan lapar ,.. kah kah kah .. artis kalau tak menipu tak nama artis .. ayat wajib scammer kami nak tolong org jadi jutawan mcm kami

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top