Written by Bella | September 11th, 2019

Bukan mudah untuk mengukuhkan nama dalam dunia perniagaan, namun berkat usaha dan kesabaran, pasangan selebriti terkenal Aeril Zafrel dan Wawa Zainal mengakui bahawa mereka sudah mencapai status jutawan selepas tiga tahun mengusahakan perniagaan kosmetik.

aeril zafrel wawa zainal jutawan

Sudah tentu saya rasa bersyukur, tak dinafikan memang kami sudah berjaya mencapai beberapa juta. Kami dah rasa, sudah dapat dan mampu capai apa sahaja yang kami nak selama ini. Tiba masanya berkongsi rezeki dengan orang lain pula.

Pelbagai cabaran yang ditempuhi oleh pasangan ini sepanjang tiga tahun membina nama dalam bidang perniagaan. Menurut Wawa, dia dan suami pernah ditipu sebanyak RM100,000 oleh individu bergelar ‘Datuk’.

aeril zafrel wawa zainal

Masa mula-mula memang susah, lebih-lebih lagi kami tiada ilmu perniagaan. Latar belakang keluarga juga bukan orang bisnes. Saya ambil tiga tahun untuk establish.

Saya juga pernah ditipu RM100,000 lesap sebab itu saya kurang percaya dengan individu berpangkat ni.

wawa cosmeticsApa-apa pun, kami ingin mengucapkan tahniah kepada Aeril dan Wawa. Semoga terus sukses dalam bidang perniagaan.

Sumber Berita : mStar Online

Kredit Foto : Aqo Imran & Kaki Foto

18 responses to Aeril Zafrel Dan Wawa Zainal Kini Sudah Bergelar Jutawan

  1. Kobes Bunga says:

    Alhamdulillah.. rezeki masing2… kuat kerja, byk la dpt…

  2. Brunes says:

    semoga yg baca comment ni dimurahkan rezeki dan di permudahkan urusan pada hari ini..

  3. lol says:

    igt lg mse depa bru kwin. nmpk susahnye.. mse interview pn wrtawan siap psoalkan status ank dia. nah skrg. da kaya rya. yg wrtawan dok pelekehkan wawa dgn aril ni apa cite. dah kaya blum..

  4. Anonymous says:

    oh…patutla x buat video lagu hindustan lagi….busy rupanya.. haha

  5. Anonymous says:

    Suka pasangan ni..nampak ikhlas hubungan diorang

  6. anon says:

    semak lah pasangan ni

  7. Anonymous says:

    Alhamdulillah berkat ikhlas sayang anak bini allah swt bagi berganda2.

  8. hahah says:

    tak pernah aku tengok orang kaya mengaku jutawan

  9. Lopak & co . says:

    Funny … Mengaku jutawan … Jual kosmetik … Qualifications untuk buat R n D …apa ? Tiba tiba kaya jual product timbang kilo ….

    (Melayu bertudung sila tolong melayu jadi kaya)

    Sekian

  10. Anonymous says:

    Cuba baca balik ada ke dia mengaku jutawan..tu tajuk wartawan yg letak

  11. bodopiang says:

    scammer wannabe… jual krim boleh tahan lapar ,.. kah kah kah .. artis kalau tak menipu tak nama artis .. ayat wajib scammer kami nak tolong org jadi jutawan mcm kami

  12. shah deraman says:

    ni je laaa y org melayu mampu..kosmetik..kosmetik..kosmetik…nk kaya cepat tu je laa caranya…produk pun timbang kilo…ade kilang???sure xde…kah kah kah…cuba laa bina empayar perniagaan y gah sikit…y boleh lwn dgn cina…adooiiii…

  13. Anonymous says:

    macam mana diorang senang je buat produk kosmetik? timbang kilo ke?

Tinggalkan Komen Anda Di Sini