May 18th, 2012

Terlalu banyak spekulasi yang timbul apabila Ady Putra memfailkan penceraian terhadap isterinya, Aida Yusof. Ada suara-suara yang menyatakan hubungan Nora Danish dan Ady Putra sebagai punca penceraian. Namun spekulasi tersebut dinafikan sepenuhnya oleh Ady Putra.

ady putra

Ady Putra berkata yang tidak wujud langsung unsur orang ketiga di dalam rumah tangganya:-

Saya tahu macam-macam orang buat spekulasi tetapi ingin saja jelaskan, bukan pihak ketiga yang menjadi masalah perkahwinan saya ini.

Dan pada hari Isnin depan, Ady dan isteri akan ke Mahkamah Syariah Kuala Lumpur sebagai percubaan terakhir menyelematkan rumah tangga mereka:-

Pada hari itu nanti Hakim Syariah akan membuat keputusan sama ada kami akan bercerai ataupun perlu mendapatkan khidmat kaunseling rumah tangga. Apa saja keputusannya, kami akan ikut. Kami amat menghargai segala doa dan usaha untuk menyelamatkan rumah tangga ini.

Untuk makluman, Ady Putra telah pun berkahwin sejak April 2006 dan masih belum dikurniakan cahaya mata akibat isterinya sering mengalami keguguran. Abang Nara doakan agar keputusan yang dibuat pada hari Isnin depan akan dapat menghalang penceraian daripada berlaku. Kredit info Mstar.


180 responses to “Ady Putra Nafi Nora Danish Punca Penceraian”

  1. liza1979 says:

    kesian ND.. gara2 selalu berlakon berdua dgn AP dah di tuduh perampas..
    ada masalah lain sebenarnye antara AP n wife..
    ND tu mungkin pemanis cerita je bg gossip2..
    wallahualam..

  2. nana says:

    adi putra&wife:harap x jd cerai ehh
    n.d:hermmm…cari lar lelaki lain
    xtau lar betul ker tidak…tapi klau dah tau laki org xyah lar mesra sgt..hati isteri mane yg x terluka..mb ader slh faham kot..and tentang fasha..dier baik..in fact x bukan type yg nk busy body…selamat berbahgia..and bg i ayu raudhah x la cantik..kakak dier cantik..ayu langsung x cantik..tp semua kuasa tuhan..doakan yg terbaik..

  3. Anonymous says:

    orang luar tak layak komen pasal rumahtangga sesiapapun, hanya diorang je tahu. kita doa yg terbaik cukuplah,

  4. come says:

    aku terbaca gossip kat berita minggu ..mmg umahtangga ad problem before nih and si ap dah sasau kat nd..hahahah..tapi aku sukaaaaaaaa. love nd forever

  5. reply to jantan says:

    kalau depan ALLAH kat akhirat nnt..ko berani ckap camtu?sbb tu ALLAH takdirkan adi kawin awal,klu x jd cam ko la!!!

Loading...