Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Ady Putra Failkan Permohonan Cerai, Nafi Wujud Orang Ketiga

Rasanya baru saja  membuat entri tentang ulangtahun perkahwinan Ady Putra dan isterinya yang ke-enam.

Namun hari ini Harian Metro melaporkan yang pelakon Ady Putra mengesahkan yang dia telah memfailkan permohonan cerai terhadap isterinya, Aida Yusof, di Mahkamah Syariah, 11 Mei lalu.

Dalam setiap kebahagiaan pasti ada kedukaan dan saya tak jangka perkara ini (perceraian) akan berlaku dalam rumah tangga saya.

Advertisement

Menurut Ady, dia tidak mahu bercerita lanjut namun yang pasti dia dan isteri tiada persefahaman.

Perpisahan ini bukan mengenai isu tak ada anak atau pun ada orang ketiga, tetapi berpunca daripada masalah dalaman suami isteri yang agak sukar untuk saya ceritakan kerana bimbang mengaibkan orang lain.

Ady menambah mereka berpisah secara baik dan keputusan itu dibuat selepas pelbagai usaha untuk menyelamatkan rumah tangga mereka gagal.

Ketika saya pergi mengerjakan umrah, baru-baru ini, saya mohon segala yang terbaik daripada Allah terutama kebahagiaan dalam rumah tangga, tetapi apakan daya saya kerana setakat ini saja jodoh kami.

Kiranya agak mengejutkan juga berita ini kerana Ady dan isteri tampak bahagia saja sebelum ini terutamanya semasa jelajah ABPBH yang lepas. Namun yang empunya diri lebih tahu apa yang terbaik untuk hidupnya.

Semoga Ady dan isteri menemui kebahagiaan selepas ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

269 Comments

  1. nordin ahmad

    May 18, 2012 at 6:13 pm

    to..nd gediks n booooo..aku raseko tau sesuatu belaku kt mekah kan cite la…

  2. zbm

    May 18, 2012 at 11:13 am

    pernah baca artikel yg ady ni x nk anak angkat tp nk anak dr benih dia sendiri. w/pun statement kat paper tu dia kata punca perceraian tu bkn sbb anak tp bg aku tipu sgt2ler klu itu bkn salah satu sbbnya. aida tu dh ada anak hasil dr perkahwinan pertama dia. dgn ady je asyik x menjadi. mmg pernah terbaca artikel yg aida ni ada mslh endometriosis. nmpak cam aida je yg ada kekurangan. tp aku pernah terbaca artikel, x semestinya klu isteri sll keguguran dsbbkn mslh isteri saja. may be benih suami tu pun x cukup bagus menyebabkan janin tu x cukup kuat nk bertahan. tambahan plak, ady tu anak emak n anak tunggal. dgn umur ady yg dh nk cecah 40an tp blum ada zuriat. risau gak kot. psal isteri yg jd janda akibat diceraikan suami krn betina lain. x mustahil klu dia plak ganggu r/tangga org lain. dh byk kali aku tgok hal2 yg cam ni. mcm x pernah belajar dr apa yg dia lalui sebelum ni.

  3. Manusia

    May 18, 2012 at 11:07 am

    kalau pasal cerai berai .. memang byk komen dan penyiasat ..

    janda ke … dara ke .. sama jer… kadang2 yang si dara ni lebih teruk dr janda ..
    cuma tak d hebah kan kat media pun ..

    asyik nak salahkan janda.. jarang plak aku dengar keburukan si DUDA ..

    kalau yg DUDA nak kawin lain semua ckp tahniah..ucapan yang baik2 ..

  4. kundur

    May 18, 2012 at 3:57 am

    bangsat pny nora danish..mmg dasar pompuan sial..sundal pny betina..dh tau mcm mn rase skt hati kne tinggal laki yg gilakan pompuan lbh hot, blh plk ko rampas suami org..tu lh..heboh sgt bongkar keburukkan org sdgkan diri sndiri mcm hanjing skrg tuhan bukak aib ko bsr2..ptt lh nk pegi sgt umrah..rupanyer pegi dgn suami org..dasar pompuan murahan..puas dh ko giler talak kt bekas laki ko, ko pi sebat suami orang plk..dasar sundal bangsat..mmg aku tau ko ni pompuan x btul..hati perut busuk…mmg ptt jejai ceraikan ko..mmg pompuan sesat lg bangsat..celaka punya nora danish..ptt pegi mati je sialan mcm ni..

    • Anonymous

      May 18, 2012 at 5:51 am

      wei kundur…mengucap wei.ingat tuhan sikit.melampau dah apa yg ko cakap ni.kang jadi kat ko baru tau.malaikat dok catit tu apa yg ko tulis.

    • gegirlz

      May 18, 2012 at 9:38 am

      mak kundur:sila mengucap…ko ni da lebih2 da..kalo benda ni kene kat batang idung ko baru ko tau…kalo betul nora danish x terlibat atau difitnahkan aku doakan ko akan jadi seperti nasib ND..ko ni da tahap memfitnah…mencerca..memaki da nie…ingt tuhan byk2

    • ND gedik

      May 18, 2012 at 12:12 pm

      yer dier terlibat….ini bkn fitnah…lahir dr mulut AP dier sukakan ND…diluahkn kpd org 3 yg trut menyertai pg ke Mekah tu….dan dier ade telefon bini dier dr sne nk kawen ngn ND….ini diceritakan oleh seseorang yg turut menyertai meraka…dan orang nie takkan berbohong…sbb dier seorang ustaz…

    • nordin ahmad

      May 18, 2012 at 6:06 pm

      nora gediks…betul ke?aku tk leh reply kat ko sbb reply tu tak kua…sumpah ke adi ckp cam tu….aku bersyukurnye adi suke kat nd…sbb diorang ni mmg ade jodoh…tlng la cite ngan details..dlm bnyk2 komen hati aku mcm caye ckp ko..cite la..

    • kandir

      May 19, 2012 at 6:42 am

      jangan lupa maki si laki juga. tak kan salah ppuan jer. Oh ye mamat melayu tak ada control panel kat kote dia, main sukati dia , pakai, buang, pakai buang….power sangat lah.

    • adik

      May 22, 2012 at 3:38 pm

      klu awk plak di tuduh bende yg same mcm ni,mcm mane plak??jgn sedap mulut je nak keluarkan kata2 kesat pada org..semua yg jd ni hanya mereka ber3 yg tahu..jgn la terlalu sibuk ckp pasal org,diri sendiri 2 blm tentu sempurna tau…

  5. Ex-fan Ady putra

    May 18, 2012 at 2:31 am

    first aku dgr psl nie aQ frust sgt2… k.aida is the best n da sporting person… xsombong lgsung…lyn jer chat2 dr kteorg.. oke klo btol diorg jd duta travel.knpa diorg g umrah asing2..n dlm fb “tentang Dhia…diorg ckp diorg terserempak.. tlog la abg ady.. mmg kteorg sbgai fan xberhak masuk cmpur…tp sbg fan kteorg sntiasa doa kn trbaek…bkn utk dgr kes cerai berai nie… kteorg bkn stkat support a.ady..kteorg also support kluarga abg ady..tp bler dgr psl nie… kteorg frust giler… sory to say… kteorg ingt kn a.ady xmcm artis laen… uat prkahwinan mcm mainan… but now…??? to k. aida,,, tabah kn hati..:)

    • Anonymous

      May 18, 2012 at 3:14 am

      One day the public will know the true color of Ady. Aida,submit to Allah and be strong.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top