Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Ady Putra Failkan Permohonan Cerai, Nafi Wujud Orang Ketiga

Rasanya baru saja  membuat entri tentang ulangtahun perkahwinan Ady Putra dan isterinya yang ke-enam.

Namun hari ini Harian Metro melaporkan yang pelakon Ady Putra mengesahkan yang dia telah memfailkan permohonan cerai terhadap isterinya, Aida Yusof, di Mahkamah Syariah, 11 Mei lalu.

Dalam setiap kebahagiaan pasti ada kedukaan dan saya tak jangka perkara ini (perceraian) akan berlaku dalam rumah tangga saya.

Menurut Ady, dia tidak mahu bercerita lanjut namun yang pasti dia dan isteri tiada persefahaman.

Perpisahan ini bukan mengenai isu tak ada anak atau pun ada orang ketiga, tetapi berpunca daripada masalah dalaman suami isteri yang agak sukar untuk saya ceritakan kerana bimbang mengaibkan orang lain.

Ady menambah mereka berpisah secara baik dan keputusan itu dibuat selepas pelbagai usaha untuk menyelamatkan rumah tangga mereka gagal.

Ketika saya pergi mengerjakan umrah, baru-baru ini, saya mohon segala yang terbaik daripada Allah terutama kebahagiaan dalam rumah tangga, tetapi apakan daya saya kerana setakat ini saja jodoh kami.

Advertisement

Kiranya agak mengejutkan juga berita ini kerana Ady dan isteri tampak bahagia saja sebelum ini terutamanya semasa jelajah ABPBH yang lepas. Namun yang empunya diri lebih tahu apa yang terbaik untuk hidupnya.

Semoga Ady dan isteri menemui kebahagiaan selepas ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

269 Comments

  1. Yupp!!

    May 18, 2012 at 2:20 am

    Ha….tulah nd…bukan main mengata org rmps laki dia, ha! Tgk skrg, ko plk mghncrkn rmhtgga org…jilat kahak sendiri nampak….? pastu pegi umrah tapi lebih mcm nk pegi holiday je…b’mekap2 bagai…tak hbs2 nk nmpk cantik…pirah mak janda!!!! Pas2 siap pos gmbr berapa byk…nilah kalau buat umrah atas tajaan…tidak sepenuh hati nk b’ibadat..lebih ke mkn angin sambil nk m’rat laki org….patutlah dlm ruangan gosip metro ada kluar berita janda skandal dgn laki org masa dkt set…aku dh agak dh mesti janda gatal ni punya…haktui!!!!! ???

  2. Anonymous

    May 18, 2012 at 12:47 am

    Tp divorce ni bukan sbb ND..macam i penah cakap masa i seminggu shoot dgn adi haritu dia lebih banyak diam.muka dia dalam ada masalah..
    Dan dia cakap rumah tangga dia dah tak macam dulu.dia cuba dapatkan kebahagiaan tu balik tp macam ada yg tak kena.mungkin hilang keserasian.herm jgn nak cerita bukn2

  3. Anonymous

    May 18, 2012 at 12:41 am

    Tp divorce ni bukan sbb ND..macam i penah cakap masa i seminggu shoot dgn adi haritu dia lebih banyak diam.muka dia dalam ada masalah..
    Dan dia cakap rumah tangga dia dah tak macam dulu.dia cuba dapatkan kebahagiaan tu balik tp macam ada yg tak kena.mungkin hilang keserasian

  4. aku cakap

    May 18, 2012 at 12:40 am

    apa pun yg pasti rakyat mlysia ni memg pandai buat andaian kan….mn tau ntah2 bini dia ada buat perkara x btul ke apa ke…. dah dpt dosa kering x pasal2……tuduh c ND la plk…..

    • study..tapi ngadap beautifulnara

      May 18, 2012 at 9:56 am

      tuh pun buat andaian gak..dosa kering gak tuh

  5. Anonymous

    May 18, 2012 at 12:39 am

    kalau betol.mungkin cinta tu berputik di set pengambaran…nak buat camna dah jatuh cinta..bia la kat dorang…tp kesian jugak la isteri adi putra.adi putra kawin dua2 xleh ke ?huuhu

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top