Adira Suhaimi Failkan Cerai Untuk Kali Kedua, Hakim Tegur Datuk Red Sengaja Lambatkan Kes

Hiburan

Adira Suhaimi Failkan Cerai Untuk Kali Kedua, Hakim Tegur Datuk Red Sengaja Lambatkan Kes

Sememangnya mengejutkan ramai pihak apabila penyanyi popular, Adira Suhaimi sudah memfailkan penceraian terhadap suami, Datuk Seri Adnan Abu di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Barat, Rawang pada 25 Oktober lalu.

Difahamkan, permohonan cerai itu merupakan kali kedua dibuat oleh Adira terhadap Adnan atau lebih dikenali sebagai Datuk Red selepas memfailkan ia pada 1 April 2019.

Advertisement

Namun ditarik semula oleh selebriti terbabit kerana memberi peluang kedua buat suami dan cuba yang terbaik untuk anak-anak.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ℝ ℍ (@adira.suhaimi)

Dalam pada itu, Adira telah menghadirkan diri ke mahkamah bersama kakaknya, Emma Suhaimi sebagai wakil Jawatankuasa Pendamai (JPK), manakala Datuk Red hanya hadir seorang diri dan gagal tampil bersama wakil bagi proses terbabit.

Datuk Red ditegur oleh Hakim Syarie, Abdul Hadi kerana menganggap lelaki terbabit sengaja melambat-lambatkan penubuhan jawatankuasa pendamai daripada dilakukan segera.

Susulan itu, kes ini ditangguhkan ke tarikh 18 Disember ini bagi membolehkan Adnan lantik seseorang menjadi wakil pihaknya.

Sekadar info, Adnan dan Adira telah bernikah di Songkhla, Thailand pada 3 Disember 2015 sebagai isteri kedua.

Adira datuk red
4 months ago

Rumah Tangga Adira Dan Datuk Red Kini Ibarat Telur Di Hujung Tanduk?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : mStar

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...