June 14th, 2013

Fuh ~~ Tak sangka kulit putih sangat pun boleh menimbulkan kontroversi. Kesian pulak Abang Nara kat si Adira ini. Baru-baru ini apabila Adira berkongsi gambarnya dimasukkan ke hospital, terus banyak pihak menganggap kemasukannya itu adalah kerana pengambilan ubat pemutihan kulit.

adira putih hospital

Memang jika makan ubat cantikkan kulit yang tidak diluluskan KKM akan ada bahayanya. Namun Adira memberitahu yang kemasukkannya ke hospital adalah akibat demam panas. Tida ada kaitan dengan kulit putihnya itu. Kata Adira:-

Saya dimasukkan ke hospital pada Khamis minggu lalu setelah beberapa hari demam. Pada mulanya saya cuba untuk bertahan, tetapi lama kelamaan keadaan menjadi semakin teruk. Saya mula rasa hendak pitam dan badan juga semakin lemah.

Selepas empat hari demam dan masih tiada tanda-tanda panas berkurangan, barulah saya gagahkan diri ke hospital. Suhu badan saya ketika itu agak tinggi, sekitar 43 darjah Celcius. Saya dimasukkan ke hospital selama tiga hari dan dibenarkan keluar Ahad lalu.

adira putih hospital

Sebelum ini Adira telah pun menafikan dirinya mengambil sebarang ubat atau suntikah untuk memutihkan kulit. Menurut Adira, dia hanya menggunakan pelembap biasa sahaja. Tambah Adira lagi:-

Saya hanya demam panas, tiada kaitan dengan apa-apa. Semua orang boleh ditimpa demam, jadi janganlah membuat tuduhan yang tidak berasas. Alhamdulillah, keadaan kesihatan saya sudah semakin baik. Malah, saya sudah kembali menyanyi seperti biasa.

Mungkin mereka yang membuat tuduhan itu cemburu melihat keputihan dan kegebuan kulit Adira. Tak perlu nak cemburu. Hitam itu kan manis? Kepada Adira, semoga lekas sembuh sepenuhnya. Jaga diri dan pentingkan kesihatan tubuh badan. Info asal Berita Harian.
ronasutraP.S: Kalau nak tampil cantik menawan tanpa pengambilan ubat, Abang Nara sarankan mencuba mineral makeup Ronasutra ini. Dutanya ialah si jelita Vanida Imran dan Linda Roslan. Abang Nara pernah tengok demonstrasi yang dilakukan. Memang jelas perbezaan wajah sebelum dan selepas. Makin berseri-seri!!!. Layari www.ronasutra.com dan LIKE Facebook Ronasutra untuk informasi lanjut.

 


Comments are closed.

Loading...