Written by Bella | September 14th, 2015

Beberapa kali gagal dalam percintaan walaupun sudah hampir ke jinjang pelamin bersama Presiden Gerakan Belia Gagasan 1 Malaysia, Shahrul Nasrun membuatkan penyanyi Adira sukar untuk membuka hatinya menerima cinta kembali.

Meskipun tidak mempunyai sebarang ikatan bersama Shahrul lagi, Adira masih lagi ingin menjaga hati keluarga bekas tunangnya itu.

Memang ada yang ingin mencuba (mengurat) tetapi saya masih lagi menghormati perasaan keluarga dia (Shahrul) . Saya tidak mahu dilabelkan perempuan yang bukan-bukan. Hati ibu saya juga kena jaga. Biarlah saya memilih untuk hidup solo ketika ini”

Pada masa sama, saya akui, hati saya belum terbuka lagi untuk sesiapa. Susah untuk terima orang lain dalam hidup selepas dia.

Jelas Adira, beliau sebenarnya tidak menyalahkan sesiapa dalam hal kegagalan bercinta dan menyedari sebagai manusia beliau ada kekurangannya juga.

Memang manusia itu tidak sempurna. Ada yang buat silap. Saya tidak salahkan dia. Saya juga tidak mahu salahkan sesiapa. Mungkin kekurangan itu datangnya dari diri saya. Saya juga tidak pernah menyesal me­ngenali, bercinta dan kemudiannya bertunang dengannya. Sebabnya, sepanjang pengenalan kami banyak perkara yang saya belajar daripada dia.

Bukan mudah untuk hati yang terluka kerana percintaan untuk menerima kembali kasih sayang atau cinta baharu. Walaupun lukanya kadang-kadang sudah sembuh, tetapi parutnya masih lagi kelihatan.

Sumber Berita: Kosmo

15 responses to Adira AF Masih Lagi Belum Bersedia Untuk Bercinta Semula

  1. kutu says:

    putih benau dia ni

    0

    0
    • Putih Putih Melati says:

      Kat sabah berlambak macam ni. Tapi dia ni berkilau sangat2 agaknya sebab makan supplement untuk kulit kot. Orang dah sediakala putih sangat kalau lagi makan supplement yang bagi kesan cerah tu maka bertambah2 la melepaknya sampai silau mata aku nengok kahkahkah. Kalau dah melepak tu, baik takya amek supplement yg sekali pakej bagi cerah tu, amek je yang hanya untuk kecantikan kulit/lembut/muda.

      0

      0
      • Lembu Gemok says:

        keputihan tu takyah menyilauuuu sangat aiihhhhh…makin lama aku tgk putih ko ni dah macam michael jackson dah…bagus laa belom bersedia…tp kalau dah sedia and dah ada bf, xyah canang satu dunia…ikat dulu ker, at least…baru aku leh terima..kalau tak aku kicapkan muka ko jadi itam balik….

        0

        0
    • jojie says:

      Lorrr INJection la adira niiii..ramai yg tak tahu. Artis semua mmg ambil mcm injection vit C, botox, filler etc. Huhu sebabtu putih dia menggerunkan..erkk

      0

      0
  2. Lois lain dari lain says:

    Pemikiran yg bagus….
    All the best….

    0

    0
  3. LOVE says:

    Sangat matang Jawapan.

    Buat apa yang patut je,

    0

    0
  4. minah jambu says:

    kalau dh bertudung tu tk payah lah nk becinta ngn artis2 jantan dorang tk suka minah tudung yg melampau pasal leceh !

    0

    0
  5. Aaaa says:

    Aikk nak jaga hati keluarga shahrul? Dia tu bekas tunang je, bkn suami lg pun. Dah putus maksudnya bebas memilih yg lain… tp kalau niat xnak dilabel macam2 tak apa la… adira mcm ada hati lg dekat si shahrul ni. Tak apa adira, kalau ada jodoh tak ke mana, esok2 ni mana tau cinta berputik kembali ke who knows right?

    0

    0
    • minah jambu says:

      dengan Aliff Aziz ? oh no no no dia dh ada mateair jambu punye ! gi cari jantan lain yg lebih tk hensem dari aliff Aziz..u pon bukan Nye jambu sangat harapkn puteh aje huh !

      0

      0
  6. Joyah Pok Pek says:

    Takut nyer tgk kulit dia..putih cm bersopak pulak..x bercahaya dan berseri..mcm org sakit

    0

    0
  7. Godek says:

    Adira ni mmg putih melepak..tp tu la putih nye mcm melampau-lampau jer..adik beradik yg lain,biasa2 jer kulit dorg.

    0

    0
  8. injection says:

    Fyi adira ni amk injection u olls..same doc ngn i..kikiki. so jgn mudah tpedaya ok. Nk cantik haruslah habis duit inject bg melepak gitu.. tp i x setuju die inject sampai melepak mcm dinding rumah sgtt.. ala kadar cukupla nokk.. taksub ngn cerah melepak mayat. Opps

    0

    0
  9. hijau says:

    tak lawa…puteh pucat…weekss

    0

    0
  10. mayat hidup says:

    putih nauuu da ghuper mayat idup…cantek ke gtu???

    0

    0
  11. zaza says:

    sykurlah adira terlepas dr genggaman ketua pemuda umno puaka.
    dpt kuasa sikit terus lupa diri. org umno mmg sial.

    0

    0