Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Adik Dedah Ibu Tidak Restu Perkahwinan Kedua, Da’i Farhan Buang Keluarga?

dai farhan buang keluarga

Kontroversi rumah tangga Da’i Farhan yang mengesahkan sudah menceraikan isteri pertamanya ketika sedang sarat hamil anak kedua mereka terus menjadi bualan hangat ramai. Tindakan pendakwah itu menceraikan isterinya dengan talak satu menerusi aplikasi WhatsApp memang sangat memilukan.

adik dai farhan

Advertisement

Pelbagai kisah yang berlaku disebalik kontroversi tersebut yang mengejutkan masyarakat. Terbaru, adik perempuan kepada Farhan iaitu Nik Fatma Amirah tampil meluahkan rasa kecewa dengan tindakan abangnya, menyifatkan lelaki itu seorang yang tidak bertanggungjawab.

Nik Fatma turut mendedahkan akaun media sosialnya telah disekat oleh Farhan gara-gara dia ingin tampil mempertahankan kakak iparnya, seorang isteri yang teraniaya.

Perkahwinan kedua tidak dapat restu

ibu, Farhan didakwa buang keluarga?

adik dai farhanadik dai farhandai farhan

Menerusi perkongsian di akaun Facebooknya, Nik Fatma seolah memberi bayangan bahawa mereka sekeluarga tidak merestui perkahwinan kedua abangnya dan tindakan Farhan menceraikan isteri pertamanya, Fatin Nurul Ain.

isteri pertama dai farhan Terdahulu, Farhan mengesahkan dia sudah menceraikan isteri pertamanya, Fatin Nurul Ain dengan melafazkan cerai menerusi rakaman suara di aplikasi WhatsApp pada 3 Disember. Bagaimanapun, dia enggan mengulas lanjut mengenai punca utama perceraian mereka dan pada masa yang sama menafikan  dakwaan bahawa dia telah melakukan kekerasan terhadap wanita itu.

Sumber Berita : Astro Gempak & Nik Fatma Amirah

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

11 Comments

  1. Anonymous

    December 6, 2019 at 12:13 pm

    mana dapat berita pasal suami ke 6? saya tengok video tadi dia mengaku farhan suami ke 3..yg mana 1 betol?

  2. Anonymous

    December 6, 2019 at 3:04 am

    Sedap betul menyebar fitnah tentang peribadi org lain. Semoga pahala2 kalian dapat ke org2 yg difitnah. Amiiin

  3. Anonymous

    December 5, 2019 at 5:02 pm

    Haaaa…. 6th husband? Wow. She had f*cked with different men…. hebat. Ada harap Farhan ni kena tinggal. (tak kuasa aku nak panggil dia Ustaz)

  4. shuwashuwa

    December 5, 2019 at 1:46 pm

    tah kenape aku rase si farhan ni mcm kena mandrem je dgn janda anak 8 tu..

  5. Anonymous

    December 5, 2019 at 11:50 am

    Dah banyak orang korek pasal bini kedua ni.Dia bukan doktor pun cuma pengusaha kecantikan.Dekat facebook ada bekas adik ipar dia kata abang dia kena bomoh dengan minah ni & dibuang keluarga jugak waktu kahwin dengan dia.Tak sure pulak ex laki dia yang nombor berapa.Tapi mamat Farhan ni memang definitely laki ke 6.Apoo

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top