April 6th, 2020

“Peperangan” antara artis dan netizen nampaknya belum berakhir lagi dan semakin hangat.

adibah noor

Terbaru, penyanyi Adibah Noor menyelar tindakan seorang individu di laman Twitter yang memperlekehkan taraf artis tempatan yang dikatakan tidak berkualiti dan tiada maruah.

Terkilan dengan kenyataan biadab itu, Adibah berkata sekiranya netizen itu berfikiran sedemikian, maka dia tidak perlu berurusan dengan mana-mana artis lagi selepas ini, terutama sekali apabila ingin meminta bantuan atau derma.

adibah noor selar netizen label artis bodoh dan tiada maruah

Perkongsiannya itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang meminta supaya Adibah bersabar dan tidak melayan kenyataan negatif tersebut.

Kata mereka, tidak dinafikan sekarang ini ada pihak yang membenci artis, tetapi ramai yang menyayangi Adibah.

netizen gelar artis bodoh dan tiada maruah artis dan netizen artis hina netizen

Mungkin ramai yang geram dengan tindakan beberapa artis sebelum ini yang mencetuskan pelbagai kontroversi selain dakwaan menghina netizen dengan kata-kata kesat. Namun, tidak boleh lah terus menghukum dan menyamakan artis lain dengan mereka.

Tidak perlu lagi “berperang” dengan artis dan jangan terlalu ambil pusing dengan kata-kata mereka.


6 responses to “Adibah Noor Selar Netizen Label Artis Bodoh & Tiada Maruah”

  1. Anonymous says:

    Jgn sampai majlis agama keluar fatwa hiburan tu melalaikan pastu diharamkan… melingkup korang nanti

  2. nenek hot says:

    hmm tah la

  3. Abg malek says:

    Yes mmg artis bodoh…ramai saya dah berak dlm mulut dorang bg akai ada sket. Ogy dan didie alias (lubang idung titanic) tu pun nak kena berak dpm mulut alang2 mulut taik

  4. Capri says:

    Mmg bodoh pun kebanyakan artis. Baca saja cerita si Ali kat artikel sebelah.. another foolish artiste.

  5. Anonymous says:

    Y’all crazy a**

Loading...