December 14th, 2017

Baru-baru ini, Norshahida Zolkifly iaitu bekas isteri kedua Adi Putra telah membuat laporan polis mendakwa aktor itu memalsukan sijil pernikahan mereka pada awal Januari lepas untuk urusan visa serta perniagaan diluar negara.

Tujuan laporan polis itu dibuat kerana Norshahida enggan namanya terbabit dalam sebarang urusan perniagaan Adi.

Terbaru Adi menerusi portal mStar Online berkata bekas isterinya itu mempunyai hak untuk membuat laporan polis. Namun, beliau tidak mahu memberikan komen mengenai dakwaan pemalsuan sijil nikah tersebut.

Adi menganggap apa yang berlalu adalah ujian buat dirinya dan sekiranya apa yang berlaku adalah benar tentu beliau sudah ditahan polis.

Saya tidak ada komen. Saya adalah diri saya seperti mana umum kenal diri saya. Biarlah perkara itu berlalu dan itu hak dia. Kalau dah buat laporan polis, mungkin saya tak ada di sini dalam temu bual ini.  Perkara ini saya anggap sebagai ujian dalam kehidupan. Bila diuji, ia bermakna Allah sayang kita.

Adi bernikah dengan Norshahida secara rahsia pada 20 Jun 2016 sebelum Adi mengumumkan mereka sudah tidak mempunyai sebarang hubungan pada 23 Mac lalu.

Sumber Berita : mStar Online


18 responses to “Adi Putra Enggan Komen Isu Palsukan Sijil Nikah Bersama Bekas Isteri Kedua”

  1. xhdporn.org says:

    in the vip hard on party. Thai cutie assfucked in hotel room. Aunty Exposing For A Chance. Sex sex sex toys. Seductive asian fucking. *FAVOURITE* – MASUMA PARENTS NEXT DOOR FUCKING.

Loading...