February 22nd, 2012

Memang satu idea yang bijak untuk menggabungkan Adi Putra dan Izara Aishah untuk dijadikan cover majalah Media Hiburan Edisi Mac 2012. Kedua-duanya ada aura dan pengikut yang tersendiri. Adi Putra dengan populariti drama Tentang Dhia manakalah Izara dengan drama paling hangat sekarang ini, Vanilla Coklat.

adi putra dan izara aishah

Kalau anda seorang jejaka dan berminat untuk menackle Izara, lupakanlah sahaja hasrat itu. Melalui pembacaan Abang Nara, Izara mengakui yang dia sudah memiliki kekasih hati. Khabarnya mereka sudah lama bercinta sejak zaman sekolah lagi. Abang Nara faham kalau anda kecewa, siapa yang tak jatuh hati dengan kemanjaan yang ditunjukkan oleh Izara di dalam Vanilla Coklat.

Apa pun jangan lupa dapatkan naskhah Media Hiburan di kedai buku berhampiran anda sekiranya anda peminat Adi Putra ataupun Izara Aishah.

P.S: Potret haiwan yang super cute mute.


50 responses to “Adi Putra Dan Izara Aishah Hiasi Majalah Media Hiburan Mac 2012”

  1. vc says:

    npe tgk gmbr lisa surihani tu cm gemok jek.

  2. meroyan says:

    Izara xtau batas ngn suami orang
    adi putra xreti jaga perasaan isteri main pegang je tangan pompuan lain

  3. jealouus says:

    asal si zara tu peluk adiputra aku? tahulah dia lawa,tak yah nak peluk bagai. dia dah ada isteri kot. fain,aku jealous! sangat!

  4. ngehe says:

    amboi syoknya peluk laki orang. aida…. tengok izara ni~~~

  5. JEJARI KONTOT says:

    berapa kali nak ckp, dia kaler sebab kl gengster2,takkan gengster rambut itam.hadoiii

Loading...