Adegan Romantik Satu Keperluan Dalam Aku Terima Nikahnya – Ady Putra

Hiburan

Adegan Romantik Satu Keperluan Dalam Aku Terima Nikahnya – Ady Putra

Tahukah anda filem Aku Terima Nikahnya sudah pun mengutip RM1.3 juta? Ini satu angka yang sangat memberangsangkan. Pastinya lakonan romantis hebat antara Ady Putra dan Nora Danish menjadi penyumbang kepada jumlah kutipan ini.
aku terima nikahnya

Bercakap mengenai adegan romantik di dalam filem ini, Ady Putra menganggap ianya adalah satu tanggungjawab kepada dirinya untuk melakonkan babak tersebut dengan baik. Kata Ady Putra kepada Kosmo.

Advertisement

Saya melihat ia (adegan romantik) sebagai satu keperluan cerita dan sudah menjadi tanggungjawab buat saya melaksanakannya dengan baik. Malah, salah satu sebab saya menerima tawaran berlakon dalam filem ini juga adalah kerana jalan cerita romantiknya yang lain daripada lain.

ady putra

Sebagai seorang pelakon, nampaknya Ady Putra memang betul-betul menghayati watak yang diberikan. Apa pun yang penting, cinta lokasi antara Nora Danish dan dirinya tidak pernah timbul. Malah isteri Ady Putra memahami tugasnya sebagai seorang pelakon.

Apabila berlakon dalam filem ini semua pihak terutamanya isteri faham dengan watak yang dibawakan dan saya sekadar menjalankan tugas sebagai pelakon. Jadi, tidak timbul sebarang isu termasuk membabitkan cinta di lokasi

Buat yang masih belum menonton, sila segera ke pawagam kerana minggu ini ialah minggu terakhir tayangan. Jangan lepaskan peluang untuk melihat aksi romantis antara Ady Putra dan Nora Danish. Pasti anda akan teruja!!!

P.S: Potrait ikon popular daripada manusia.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

97 Comments

  1. tasya

    October 18, 2012 at 8:15 am

    Matlamat Tidak Menghalalkan Cara…Sekian, Peace No War…

  2. mero

    October 18, 2012 at 1:59 am

    cerita ni amat2 memalukan dan memualkan bila pasangan yg tiada kaitan antara satu sama lain berlakon terlampau ‘asyik’ mcm sudah nikah.
    sorg suami org, sorg lagi janda berlakon berpeluk, kiss sakan.
    menyesal aku tgk filem ni (sbb mak yg ajak. aku ikut je). aku tgk dorg berdua ni je yg feeling lebih2. padahal kami ni x ada rasa apa2 pun tgk crita tu. just bosan!
    =,=

  3. nadia ali

    October 18, 2012 at 12:48 am

    menyampah betul tengok citer ni..memyesal..buat tambahkan dosa jer..hampeh!!

  4. Abby tak berapa nak abadi

    October 17, 2012 at 7:33 pm

    mufti-mufti atau ahli agama takde ke yang nak muncul bagi pendapat? isu lafaz ‘cerai’ kat untuk tiga hari ada yang tegur. ni pula takda yang nak tegur ke? masjid tu kan rumah Allah, sentuh-sentuh cium kat dahi bagai tak de ke nak tegur? masyaAllah. dunia.

  5. tipahtertipu

    October 17, 2012 at 6:46 pm

    dah tgk dah cite ni…hampeh…xbeshhhh…

Loading...