February 7th, 2012

Semua orang tahu yang Hafiz sudah pun berpisah dengan Adira. Kalau Adira sentiasa ada gosip tentang hubungan dengan pengkid selepas perpisahan tersebut, tidak pula kedengan cerita tentang Hafiz. Namun begitu, penggiat forum CARI yang menggunakan nama rindusangat telah berjaya menjumpai beberapa keping gambar Hafiz dengan seorang wanita. Adakah ini kekasih baru Hafiz?

awek baru hafiz

Comel kan mereka berdua? Abang Nara percaya pada konsep kalau nak ubati hati terluka, anda perlu bercinta dengan orang lain secepat mungkin. Itu sahaja cara untuk melupakan kekasih lama. Nampaknya Hafiz berkemungkinan turut mempercayai konsep tersebut. Apa pun kalau benar ini adalah kekasih baru Hafiz, tahniah Abang Nara ucapkan. Semoga berbahagia sehingga ke jinjang pelamin.

Lagi beberapa keping gambar Hafiz AF dengan seorang wanita yang berkemungkinan besar adalah kekasih barunya dengan membaca entri ini sepenuhnya.

awek baru hafiz

awek baru hafiz

awek baru hafiz

awek baru hafiz

awek baru hafiz


64 responses to “Adakah Ini Kekasih Baru Hafiz AF? Bagai Pinang Dibelah Dua”

  1. me says:

    muke same .. org kate ade jodoh…

  2. ehem says:

    cantik ke adira 21 dari zahirah radzi 27 ni…zahirah nampak cantik gambar ,tapi live tengok macam tua sangat ya umur pun dah 27 tahun kan,go adira semoga lau ombak rindu memyatu kan 2 insan ni hafiz adira so sweet

  3. shaz says:

    ini lagi cun dari adira yang muka mcm baru bangun tidur hahahahah

  4. miszfiena says:

    zahira ni pengacara seekers la…dia kwn je kot ngan hafiz..tp kalau bercinta pun ok je..;)

Loading...