Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Adakah Ini Kekasih Baru Hafiz AF? Bagai Pinang Dibelah Dua

Semua orang tahu yang Hafiz sudah pun berpisah dengan Adira. Kalau Adira sentiasa ada gosip tentang hubungan dengan pengkid selepas perpisahan tersebut, tidak pula kedengan cerita tentang Hafiz. Namun begitu, penggiat forum CARI yang menggunakan nama rindusangat telah berjaya menjumpai beberapa keping gambar Hafiz dengan seorang wanita. Adakah ini kekasih baru Hafiz?

awek baru hafiz

Advertisement

Comel kan mereka berdua? Abang Nara percaya pada konsep kalau nak ubati hati terluka, anda perlu bercinta dengan orang lain secepat mungkin. Itu sahaja cara untuk melupakan kekasih lama. Nampaknya Hafiz berkemungkinan turut mempercayai konsep tersebut. Apa pun kalau benar ini adalah kekasih baru Hafiz, tahniah Abang Nara ucapkan. Semoga berbahagia sehingga ke jinjang pelamin.

Lagi beberapa keping gambar Hafiz AF dengan seorang wanita yang berkemungkinan besar adalah kekasih barunya dengan membaca entri ini sepenuhnya.

awek baru hafiz

awek baru hafiz

Advertisement

awek baru hafiz

awek baru hafiz

awek baru hafiz

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

64 Comments

  1. me

    February 19, 2012 at 2:51 pm

    muke same .. org kate ade jodoh…

  2. ehem

    February 14, 2012 at 12:01 pm

    cantik ke adira 21 dari zahirah radzi 27 ni…zahirah nampak cantik gambar ,tapi live tengok macam tua sangat ya umur pun dah 27 tahun kan,go adira semoga lau ombak rindu memyatu kan 2 insan ni hafiz adira so sweet

  3. shaz

    February 11, 2012 at 10:16 am

    ini lagi cun dari adira yang muka mcm baru bangun tidur hahahahah

  4. miszfiena

    February 9, 2012 at 2:17 pm

    zahira ni pengacara seekers la…dia kwn je kot ngan hafiz..tp kalau bercinta pun ok je..;)

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top