“Ada Orang Beli Ke?” – Tiket Konsert Noraniza Idris Didakwa Terlampau Mahal, Netizen Kata Produser ‘Over Confident’?

Hiburan

“Ada Orang Beli Ke?” – Tiket Konsert Noraniza Idris Didakwa Terlampau Mahal, Netizen Kata Produser ‘Over Confident’?

Tular di media sosial baru-baru ini apabila tangkap layar menunjukkan penyanyi yang terkenal dengan ratu etnik kreatif negara, Noraniza Idris bakal menjayakan konsert selama tiga hari pada Oktober ini di Istana Budaya, Kuala Lumpur.

Noraniza Idris atau lebih mesra disapa sebagai Kak Ani itu khabarnya bakal mengadakan konsert pertama dan juga terakhir tidak lama sahaja lagi.

Advertisement

Namun begitu, netizen tampil mempersoalkan mengenai harga tiket konsert yang didakwa terlalu mahal dan tidak masuk akal.

tiket Noraniza IdrisSumber : Twitter  

 

Kata netizen, produser konsert yang diberi nama Malai Solo Noraniza Idris In-Concert itu terlebih yakin dengan harga tiket yang ditawarkan memandangkan ia bakal diadakan selama tiga hari.

Saya rasa produser dia terlebih yakin. Untuk jual lebih 1000 tempat duduk setiap hari selama tiga hari. Dengan harga tu? Siapa yang datang hari ketiga dengar Kak Ani jadi Ella.

Malah, ada juga yang membandingkan konsert Kak Ani dengan penyanyi tersohor negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza yang dijual dengan harga yang lebih murah.

TwitterSumber : Twitter  

Dalam hantaran tersebut, tiket konsert Kak Ani dibahagikan kepada empat bahagian iaitu Awallah Dondang (RM1,599), Intan Payung (RM899), Dikir Puteri (RM399) dan Hati Kama (RM299).

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Aina Abdul
4 bulan lalu

Didakwa 'Demand' Macam Diva, Aina Abdul Dituduh Sudah Mula 'Naik Tocang'?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    August 22, 2022 at 4:38 pm

    ..bagi free pun belum tentu aku pegi..tang mana menariknya noraniza idris ni pun tak tau la..ketar je sora tak sampai..

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...