“Ada Macam-Macam Saya Boleh Cerita Tapi Biarlah Saya Simpan Sendiri” – Alif Hadi

Hiburan

“Ada Macam-Macam Saya Boleh Cerita Tapi Biarlah Saya Simpan Sendiri” – Alif Hadi

Pelakon Alif Hadi memaklumkan dia memilih untuk mengunci mulut mengan hubungannya bersama bekas suami Yasmin Hani, Sha’arin Razali.

Kata Aliff, dia sama sekali tidak punya hak untuk menghalang Sha’arin untuk berjumpa dengan anak-anak dan kekasih hatinya itu kerana dia bukanlah seorang yang mementingkan diri sendiri.

Advertisement

Saya tak mahu pentingkan diri. Kita pun tak ada di tempat anak-anak dia. Rasanya susah nak jumpa ibu bapa yang dah bercerai boleh pergi bercuti bersama. Walaupun sukar untuk ditelan.

Ujarnya lagi, dia tidak mahu mengulas lanjut mengenai hubungannya bersama Sha’arin kerana bimbang mengeruhkan keadaan.

Hmm itu rasanya biarlah rahsia. Saya pun tak nak buka cerita apa-apa nanti dia pula buka cerita. Kang jadi ‘spill the tea’ satu Malaysia pulak.

Walaupun ada macam-macam yang saya boleh bercerita tapi saya rasa benda ni biarlah simpan sendiri. Sekarang ni saya fokus dekat Yasmin dan anak-anak dia.

Yang selebihnya itu tak boleh lah. Dia bukannya yang menentukan periuk nasi dan nasib hidup saya. Segalanya Tuhan yang berikan jadi fokus pada itu sahaja.

Ditanya mengenai perancangan seterusnya bersama Yasmin, Aliff berkata mereka mempunyai perancangan ke arah perkahwinan namun sedang mempersiapkan diri untuk menjadi lebih baik sebelum mendirikan rumah tangga.

“Sebenarnya banyak lagi benda-benda lain yang kami kena perbaiki lagi. Kalau setakat itu sahaja, itu bermakna saya tak serasi bersama ibu tunggal yang pernah ada anak dengan bekas suami yang belum mati lagi.” jelas Alif lagi.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Fatiya latiff
1 month ago

"Jenis Sauk Je Ke Mana-Mana Anak Ikan?" - Dipeluk Lelaki Muda,Peminat Risau Fatiya Latiff Kerap Bertukar Pasangan

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...