“Ada Kenal Orang Baru, Saya Serahkan Pada Allah” – Shuib

Hiburan

“Ada Kenal Orang Baru, Saya Serahkan Pada Allah” – Shuib

Baru-baru ini, ibu kepada pelawak, Shuib telah memberikan syarat jika ada yang mahu menjadi isteri anaknya itu. Semuanya gara-gara anak perempuannya, Talita menyatakan hasrat mahukan ibu dan adik baru.

11 bulan lalu

"Kalau Nak Jadi Isteri Shuib, Kena..." - Mama Beri Syarat Pada Wanita Yang Mahu Ganti Tempat Arwah Siti Sarah

Advertisement

Selepas hampir lima bulan pemergian isteri tercinta, Allahyarham Siti Sarah Raisuddin, Shuib mengakui kini sedang mengenali seorang wanita.

Menurut mStar, Shuib turut berkata hubungan tersebut masih terlalu baru dan di peringkat berkawan serta tidak boleh menjangkakan apa yang akan jadi di masa hadapan.

Ada kenal orang baru, hanya berkawan dahulu buat masa sekarang. Saya tak berani nak cakap. Harap semuanya baik-baik sahaja. Saya serahkan kepada Allah.”

Katanya lagi, dia telah pun mendapat ‘lampu hijau’ daripada ibunya untuk mencari pengganti. Ketika berbincang soal itu, ibunya meminta agar Shuib mula mengenali orang lain namun dia akui berasa ragu-ragu kerana tidak tahu siapa yang mahu terima dirinya sebagai duda anak empat.

Ada yang cakap terlalu awal. Ada juga yang cakap untuk saya terus bergerak.”

Untuk rekod, Shuib dan allahyarham Siti Sarah berkahwin pada tahun 2011 dan dikurniakan empat orang cahaya mata iaitu Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, Ariq Matin, 6, dan Ayash Affan yang dilahirkan secara pembedahan ketika kandungan berusia 7 bulan.

Allahyarham menghembuskan nafas terakhir pada jam 5.13 pagi, 9 Ogos 2021 di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) Kuala Lumpur akibat dijangkiti Covid-19.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : mStar

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

5 Comments

  1. Anonymous

    January 10, 2022 at 5:26 pm

    jodoh, ajal maut semua ketentuan Allah.. kalau Dia berkehendak, x ada siapa boleh halang… netizen jangan nak ambil kerja tuhan, kita doakan yang baik2 cukup

  2. Anonymous

    January 9, 2022 at 9:05 pm

    Apa rasa family belah arwah aa. Kesian. Cepat sangat.

  3. Anonymous

    January 8, 2022 at 10:55 am

    bini baru meninggal tak sampai satu tahun, macam dok tak sabar nak kahwn cepat. jgn guna alasan nak cari utk jaga anak

  4. Anonymous

    January 8, 2022 at 8:48 am

    kahwin je lah.
    jgn guna anak2 nak kahwin cari publisiti.
    faham juga nafsu lelaki sama mcm jalaludin hasan juga.
    tak mati pun ramai zina belakang isteri mvm ashraf muslin, ude wahid itu, akhil hayy

  5. Anonymous

    January 7, 2022 at 9:03 pm

    hmm, poket dah berkepuk… duda anak seploh pun kompom ramai beratur nak jadi pengganti.

Loading...