Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Aku Nak Balik Raya Lah..” – Dikecam Netizen, Acara Fesyen Jenama Pakaian Tempatan Dituduh Tak Ikut SOP?

acara fashion show raya

Dalam pada prosedur operasi standard (SOP) yang kian dilonggarkan oleh kerajaan, sudah pasti ramai yang cuba meneruskan kelangsungan hidup serta aktiviti yang sekian lama tertangguh.

Sama juga seperti jenama busana popular tempatan yang mengambil kesempatan ini untuk melangsungkan acara fesyen bagi koleksi raya untuk tahun 2021 kelmarin.

Advertisement

Meskipun turut ditayangkan secara langsung menerusi laman Facebook dan YouTube namun kelihatan ramai hadirin yang memenuhi acara tersebut daripada beberapa keping foto yang dikongsikan di akaun rasmi Instagram jenama tersebut.

acara fashion show raya acara fashion show raya

Pun begitu, acara itu menerima kecaman netizen apabila rata-rata tetamu yang menghadirinya dilihat tidak mematuhi SOP dengan tidak menggunakan pelitup muka selain jarak antara kerusi yang rapat.

acara fashion show raya

Advertisement

Rata-rata netizen meluahkan rasa kesal dengan jenama tersebut yang sepertinya tidak ambil pusing mengenai kepentingan menjaga diri pada saat yang genting ini bagi memastikan negara dapat membendungi wabak COVID-19.

acara fashion show raya acara fashion show raya acara fashion show raya acara fashion show raya acara fashion show raya acara fashion show rayaacara fashion show raya

Hmmm…

SUMBER : Twitter
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

4 Comments

  1. Tolong saman ..golongan kayangan ni ...

    March 26, 2021 at 9:42 am

    #PDRM.

  2. kenapa la susah sgt nak ikut SOP!!

    March 26, 2021 at 8:23 am

    jenama apa ni? marilah kita beramai2 ban, JANGAN beli. Polis2 apa lagi, samanlah jgk pd yg dtg tu.

    • Anonymous

      March 26, 2021 at 9:35 am

      jenama leeyanarahman..

      kenapa lah kerajaan tak reman je dieorg ni 2-3 ari?? baru berakai ckit…
      ni ambik keterangan… lepas gitu je… mmg langsung tak takut lah manusia yg xde duit ni…

  3. Dida

    March 25, 2021 at 8:46 pm

    Jenis2 macamnilah yang menjadikan angka akan bertambah. ..menyusahkan frontliner. .x pikir orang lain. ..bila tegur marah. .nak marah udoh tua bangka belaka

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top