Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Abby Abadi Persoal Kenyataan Hudud Dr Asri Di Twitter

Wow. Abby Abadi ini memang agak lantang semenjak dua ini lebih-lebih lagi menerusi Twitter. Terbaru, Dr Asri, bekas mufti Perlis telah pun menulis tentang hudud menerusi Twitternya seperti di bawah.

hudud dr asri

Advertisement

Tertarik dengan tulisan Dr. Asri, Abby Abadi membalas tweet tersebut seperti di bawah.
hudud dr asri

Dr Asri menjawap tweet yang ditujukan kepada itunya dengan kata-kata yang agak pedas jugak.

hudud dr asri

Dan Abby Abadi memaklumkan kepada Dr Asri yang dia tidak pernah berceramah dan hanya sekadar berkongsi sahaja.

hudud dr asri

Bagi Abang Nara, kalau tak yakin dengan diri dan tak berapa pandai sesuatu bab, baik diamkan diri sahaja. Biarlah mereka yang lebih arif tentang hal tersebut yang menghuraikannya. Apa kata anda?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

541 Comments

  1. Fuza Marquis

    September 7, 2012 at 10:39 pm

    ramai sungguh komen kuikuikui. jangan melebih-lebih komen nanti dibimbangi takde beza kelantangan anda dan dia.

  2. ashley bubu

    September 7, 2012 at 9:24 am

    Kau siapa nak cakap DR macamtu. Atleast, dia belajar pandai. kau tu ada ke? Entah PMR pun tk pas. Dia sekadar tanya. Ni lagi nak cemuhkan dia. Tak semua ulamak tahu pasal agama, so sekarang ni kenalah belajar ilmu islam dengan mendalam -.-

  3. Faizul

    September 7, 2012 at 1:25 am

    Salam, setahu saya tujuan Dr. Asri mengajak pada perbincangan. Ini perkara yang baik. Pendapat saya kita balik pada yang asas iaitu mengislamkan sahabat kita dan mengimankan saudara kita. InsyaAllah hukum hudud mudah dilaksanakan.

  4. sekadar memberi nasihat

    September 7, 2012 at 12:38 am

    abby mencari publisiti murahan… sekian terima kasih.

  5. Wawasofea

    September 6, 2012 at 4:15 pm

    sejak dua menjak ni,makin x suke dgn AA…sikap keterlancangan dia sgt2 memualkan..nmpk sgt nak publisiti murah ala2 bundle…yekssss…
    sorry AA,ko mmg poyo..!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top