Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Abby Abadi Persoal Kenyataan Hudud Dr Asri Di Twitter

Wow. Abby Abadi ini memang agak lantang semenjak dua ini lebih-lebih lagi menerusi Twitter. Terbaru, Dr Asri, bekas mufti Perlis telah pun menulis tentang hudud menerusi Twitternya seperti di bawah.

hudud dr asri

Advertisement

Tertarik dengan tulisan Dr. Asri, Abby Abadi membalas tweet tersebut seperti di bawah.
hudud dr asri

Dr Asri menjawap tweet yang ditujukan kepada itunya dengan kata-kata yang agak pedas jugak.

hudud dr asri

Dan Abby Abadi memaklumkan kepada Dr Asri yang dia tidak pernah berceramah dan hanya sekadar berkongsi sahaja.

Advertisement

hudud dr asri

Bagi Abang Nara, kalau tak yakin dengan diri dan tak berapa pandai sesuatu bab, baik diamkan diri sahaja. Biarlah mereka yang lebih arif tentang hal tersebut yang menghuraikannya. Apa kata anda?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

541 Comments

  1. aku

    September 5, 2012 at 2:20 pm

    kecewa dgn sikap AA

  2. Jelita2905

    September 4, 2012 at 10:15 pm

    skrg berani pula kondem pemimpin, ISA bagai,… jum terjah FB dia…( REAL ABBY ABADI )

  3. Fashion King

    September 4, 2012 at 10:12 pm

    abby ni klu belajar dan menuntut ilmu setinggi langit pun klu msh x jaga pertuturan ttp juga kelihatan KURANG AJAR,.. berlagak warak tpi kosong rohani.. beginilah jadinya !!!!!

  4. saya

    September 4, 2012 at 4:53 pm

    kak abby ni berkata2 seperti baru masuk Islam pula..masuk PAS xbererti masuk Syurga. Xperlulah kak abby nk persoal bermcm menda..sedangkan sesiapa yg menegur perbuatan Anwar dibuang PAS..adakah itu Parti Islam? subhanallah.. fikir2kan laa..jgn terlalu memandang ke luar sedangkan diri kita..tahkan diterima Tuhan..tahkan tidak..

    -hanya pendapat-

  5. jjjjj

    September 4, 2012 at 4:49 pm

    semua dok sibuk pasal hudud..yang kuar hukum sendiri pon ada..sape tak buat hudud maknanya terkeluar islam..ko sape nak tentukan semua tu??ko solat puasa sembah Allah dah cukup ke nak persoalkan islam iman orang lain plak..jaga diri sendiri dulu…xyah susah2 nak judge orang gitu gini..Allah yang berhak..Dia nak ampun ke seksa ke..pintu taubat semua yang ada ni milik Dia..mungkin sekarang kita rasa orang lain tu jahil..tapi masa depan sape tahu..harap2 bukan kita la semakin jahil..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top