Written by AbangNara | August 27th, 2014

Fuh~~ Kalau dah sampai ke tahap buat laporan polis, memang dah parah benar dah maksudnya. Kesian Abby Abadi. Mana tidaknya, pihak yang mempunyai masalah dengannya itu  tidak mengangkat panggilan telefon dan juga tidak membalas mesej. Pening kepala juga dibuatnya. Abang Nara yakin laporan polis ini adalah langkah terakhir selepas Abby Abadi gagal mendapatkan respon daripada pihak tersebut.

abby abadi

Tulis Abby Abadi:-

Buat yg berkenaan Laporan Polis telah dibuat…. Sy terpaksa kerana tidak mendapat kerjasama dr dot dot dot…. Siapa? Biarlah Sy rahsiakan dulu buat masa ini yer…. Sy bagi ruang & peluang sebaiknya utk selesaikan dgn Sy je….. ‘dia itu’ buat mcm tiada apa2 yg berlalu.. cal tak berangkat, msg tak berbalas.

Sy tiada cara lain. Tindakan Undang2 yg terbaik. Harap yg berkenaan beri perhatian yer……….. Janji bulan puasa nk selesaikan… tiada. Bulan raya janji lagi… tiada juga. Sudahnya……… Maafkan Sy. Masih ada peluang lagi ni… Cal atau msg Sy dengan kadar segera yer

abby abadi

Semoga masalah Abby Abadi dan pihak tersebut dapat diselesaikan dengan segera tanpa campur tangan pihak polis. Kang tak pasal-pasal jadi hal mahkamah pulak. Lagi leceh. Berjumpalah secepat mungkin sebelum terlambat. Menyesal dahulu pendapatan, menyesal kemudian tiada gunanya. Amboi!!!

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

32 responses to Abby Abadi Buat Laporan Polis Kerana Tak Dapat Kerjasama Daripada …?

  1. Yahudi says:

    1st kew ?

    0

    0
  2. vanillaice says:

    incik bekas suami lettewwww hewwhewww

    0

    0
  3. dora says:

    Dah kenape kalo ko 1st?nk mntk award ker

    0

    0
  4. doakan yg terbaik buat abby

    0

    0
  5. y bother,,y bother says:

    abby ni nk kena henjut skali,,brenti la melalak nyer

    0

    0
  6. y bother,,y bother says:

    abby ni nk kena henjut skali,brenti la melalak nyer

    0

    0
  7. It’s going to be finish of mine day, but before finish I am reading this wonderful post to improve my knowledge.

    0

    0
  8. macam-macam ada…

    0

    0
  9. Psoas Muscle says:

    My partner and I stumbled over here different web address and thought I might
    check things out. I like what I see so i am just following
    you. Look forward to looking over your web page again.

    0

    0
  10. diana says:

    dh org tknk, sdhlh. msh nk thegeh2. x malu betol. dr jd bini org, sampai jd janda utk kli kedua, kmudian kawin lg, dan jd janda buat kali ketiga, abby ni tak hbis2 mnyalak. xinsaf2 lg ke kak non oiii! ubahlah perangai tu.

    0

    0
    • TahApaTah says:

      makcik diana,
      dia yg menyalak ke kamu yg menyalak ni..mcm tau je apa hal yg berlaku kat abby tu ye..kamu yg patut ubah perangai buruk kamu tu ye makcik

      0

      0
      • bolok says:

        TahApaTah,
        dah memang abby suka menyalak pun. attention seeker. semua benda dia nak perbesarkan. malu la sikit jadi perempuan yang bertutup litup. penampilan jaga tapi kalau perangai tak jaga ALLAH murka juga.

        0

        0
        • ladies says:

          sesedap je nak mengata orgattention seeker bagai….d kan selebriti sume media sibuk nak tahu pe perkembangan d..Lain la klau org biase….bercerai pun x de org nak ambik kisah… lagi satu jgn sedap je nak kate org tu menyalak…nnt kne cerai tahu la langit tinggi ke rendah…

          0

          0
      • Mizie Maintenance says:

        TahApaTah nih musti Abby nih kan??…..kalu idak xkan nk backing giler!!!

        0

        0
  11. Anonymous says:

    rita rudaini n abby abadi..retis y x sdh2 melalak n meroyan…dari kesian n simpati timbul pla benci kt dia org…menyampah n meluat….klau boleh stiap teperinci y berlaku nk d cerita seolah2 dia seorg sahaja y betul…

    0

    0
  12. kuman says:

    tak baik menuduh..ni mungkin kes kereta hilang atau dipinjam tak pulang2..
    abby pernah up hal ni kat ig dia..

    0

    0
  13. ramleeposmen says:

    Feel pity for her. May Allah bless her & family. Amiin.

    0

    0
  14. mimie says:

    kalau xgtau satu malaysia xboleh ke?

    0

    0
  15. anti iklan terlebih says:

    iklan dah bersepah2 abg nara ni. kalau ye pon, agak2 la..

    0

    0
  16. antiartistpropa says:

    alaa..report polis pun nak kecohkan online? bgtahu org tersebut/kawan2/sedaramara yg kenal org tersebut dah lah..bgtahu satu Msia bukannya org ramai boleh tolong pun..nama pun tak tahu..apa kes pun tak tahu..propa sgt la abby oii..kalau dah tinggalkan dunia penuh maksiat artist tu, buat la cara yg sepatutnya..bukan propa semata.

    0

    0
  17. my nama says:

    Kalau x suke xyah la bace..x perlu pon mengunakkan bahasa2 yg kesat contohnye menyalak..menyalak tu untuk anjing bkn mnusia..cube org ckp mt korg ni suke ni suke menyalak..ape prsaan korg bile bace..budi bahasa kan budaya kite..

    0

    0
  18. terkilan says:

    abang nara xpatut up cerita pasal abby abadi sebab post ni cenderung kepada orang kutuk mengutuk..tak pasal2 abang nara dapat tempias dosa sekali..kesian dekat yang mengutuk dan juga abang nara yang up kan post ni..abby abadi tak minta dikongsi pun di sini..

    0

    0
  19. ustazah express says:

    sian ustazah abby..haihhhhh nah hirup la azab sekarang bile agama ko sebar dengan keangkuhan ye..laki dah brape orang dah..sume lah laki die yg jahat..ape ustazah mcni…sian…

    kw_pbt

    0

    0
  20. […] Abby Abadi Buat Laporan Polis Kerana Tak Dapat Kerjasama Daripada …? (30) […]

    0

    0
  21. […] sumber (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); […]

    0

    0