Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Abby Abadi bertunang?

Kak Abby ni bikin havoc la letak gambar mcm ni pastu letak status facebook ‘‘selamat bertunang!..doakan kebahagiaan saya..’ .

Advertisement

Kalau kita baca & tgk gambar ni, kompemlah ingat Abby ni bertunang kan? mestilah heboh satu malaya beb…tapi rupa-rupanya Kak Abby ni saaajaa suka-suka  letak status dan gambar tu. Bak kata Kak Abby

Merepek saya dah bertunang. Saya melakonkan babak itu semasa berlakon drama ‘Mahabbah Delaila’.

“Saya sengaja letak gambar itu dalam FaceBook sebab bagi saya tiada apa yang boleh dikecohkan, setakat gambar pengambaran sahaja.

“Saya tak pernah terfikir pun ia akan menjadi suatu isu besar sebab gambar itu sekadar nak berkongsi dengan kawan-kawan saya di FaceBook,”

Mungkinkah Kak Abby tidak mahu peminat melupakannya sebab asik-asik keluar cerita Memey itu aja??

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top