Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Aaron Aziz Jadi Chef Untuk Muka Depan Majalah Aroma

Ini kalau Aaron Aziz masuk Masterchef Selebriti dengan lengkap berpakaian sebegini, Abang Nara berani jamin confirm jadi juara terus sekiranya keputusan ditentukan menggunakan  undian SMS. Pasti ramai makcik-makcik, awek-awek dan gadis-gadis yang cair dibuatnya. Tak gitu?

aaron aziz chef

Advertisement

Sekali pandang memang nampak ada gaya dan bakat juga Aaron Aziz di dapur. Mungkinkah selepas ini Aaron Aziz ingin menceburi bidang masakan pulak? Siapa tahu kan? Jangan lupa dapatkan majalah Aroma di pasaran hari ini jugak untuk lebih banyak info terkini. Kredit gambar kepada Facebook Aroma.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

138 Comments

  1. Raja minah jambu 24jam mengadap computer

    June 2, 2012 at 5:48 pm

    yg undi Aaron menang anugerah pn orang malaysia bukan nye orang singapore !!! jadi kena lah marah kn peminat2 malaysia Aron !!! bukan marah kn Aaron bodohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!! SIAW !!

  2. Azydy

    May 31, 2012 at 11:45 pm

    aaron artis singapura pun boleh jadi top kat malaysia ni..mana artis2 lelaki sejati malaysia.. takkan nak harap rosham nor ajer

  3. jurai jemarai

    May 31, 2012 at 10:47 pm

    AA pun bkn sekelip mata popular. Dia berusaha. Keja sungguh2. Disiplin. Kalau producer dh pilih dia jadi hero, takkan dia nk tolak. Itu REZEKI dia. Pengarah dh pilih dia bkn dia paksa dorang amek dia berlakon. Letak la 10 atau 20 pelakon msia tapi kalau pengarah nk AA jugak, nk buat mcm mana…? Dh AA menguntungkan filem dorang.Cer pikir cer pikir.
    Aku pun bkn peminat AA tapi aku tak suka kalau kita sesama melayu, SEISLAM pulak tu, berhasad dengki. ALLAH tak suka dgn org2 yg mcm gini….

Loading...
To Top