May 30th, 2012

Ini kalau Aaron Aziz masuk Masterchef Selebriti dengan lengkap berpakaian sebegini, Abang Nara berani jamin confirm jadi juara terus sekiranya keputusan ditentukan menggunakan  undian SMS. Pasti ramai makcik-makcik, awek-awek dan gadis-gadis yang cair dibuatnya. Tak gitu?

aaron aziz chef

Sekali pandang memang nampak ada gaya dan bakat juga Aaron Aziz di dapur. Mungkinkah selepas ini Aaron Aziz ingin menceburi bidang masakan pulak? Siapa tahu kan? Jangan lupa dapatkan majalah Aroma di pasaran hari ini jugak untuk lebih banyak info terkini. Kredit gambar kepada Facebook Aroma.


138 responses to “Aaron Aziz Jadi Chef Untuk Muka Depan Majalah Aroma”

  1. Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

    yg undi Aaron menang anugerah pn orang malaysia bukan nye orang singapore !!! jadi kena lah marah kn peminat2 malaysia Aron !!! bukan marah kn Aaron bodohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!! SIAW !!

  2. Azydy says:

    aaron artis singapura pun boleh jadi top kat malaysia ni..mana artis2 lelaki sejati malaysia.. takkan nak harap rosham nor ajer

  3. jurai jemarai says:

    AA pun bkn sekelip mata popular. Dia berusaha. Keja sungguh2. Disiplin. Kalau producer dh pilih dia jadi hero, takkan dia nk tolak. Itu REZEKI dia. Pengarah dh pilih dia bkn dia paksa dorang amek dia berlakon. Letak la 10 atau 20 pelakon msia tapi kalau pengarah nk AA jugak, nk buat mcm mana…? Dh AA menguntungkan filem dorang.Cer pikir cer pikir.
    Aku pun bkn peminat AA tapi aku tak suka kalau kita sesama melayu, SEISLAM pulak tu, berhasad dengki. ALLAH tak suka dgn org2 yg mcm gini….

Loading...