Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Aaron Aziz Bakal Ungguli ABPBH 2011 Ahad Ini?

Ahad ini, satu anugerah pilihan rakyat Malaysia iaitu ABPBH 2011 akan berlangsung. Kalau tahun ABPBH 2010 menyaksikan Anugerah Bintang Paling Popular menjadi milik Shaheizy Sam, tahun 2011 Abang Nara yakin dan pasti ianya akan menjadi milik Aaron Aziz.

aaron aziz juara abpbh2011

Advertisement

Walaupun ada suara yang menyatakan Aaron Aziz tidak boleh memenangi anugerah berprestij ini kerana dia adalah warganegara Singapura, Abang Nara isu ini tidak patut ditimbulkan. Tanpa Aaron Aziz, tahun 2011 kita pasti hambar tanpa lakonan mantap seperti dalam drama Nora Elena, filem Ombak Rindu dan macam-macam lagi.

aaron

Yang pastinya, wajah kacak, lakonan mantap dan senyuman manis Aaron Aziz telah berjaya meruntun jutaan rakyat Malaysia sepanjang tahun 2011. Adakah kesemua itu mencukupi untuk melayakkan Aaron Aziz merangkul Anugerah Bintang Paling Popular ABPBH2011 Ahad ini? Sama-sama kita nantikan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

100 Comments

  1. dato minah jambu 24jam mengadap computer

    April 7, 2012 at 5:09 pm

    tk kire lah mat haron ni dari plenet mana tapi dia leh bertanding kire dh ok lah tu ! ape nk kire dia pendudok asing tk asing nye…yg penting mat haron dh di approve kn untok di calon kn hahahahahahahahahahahahaha tahniah mat haron….

  2. dato minah jambu 24jam mengadap computer

    April 7, 2012 at 4:57 pm

    mat haron menang ke tk menang ke yg penting mat haron ada di ABPBH malam ni..minah jambu akan kasi full seport untok mat haron rezeki di tangan yg maha kuasa………kalau yg maha kuasa nk beri rezeki pada mat haron malam ni tkde sape yg tau…..

  3. i luv lemonate

    April 7, 2012 at 12:27 pm

    saya nk sam menang

  4. minat hazama

    April 7, 2012 at 10:28 am

    xkira lah sapa yg menang……terima je .
    sbb itulah realiti nya..

  5. holaaaaa

    April 7, 2012 at 9:53 am

    Aaron ni berlakon not bad lah tp..ramai yg kata dia ni ego sikit..tp tk kisah dia asal mana..korang lupa minat maher zain ..dia pun org luar..korang lupa minat artis indon pun..pas tu korang sanjung2 artis2 barat..Aaron ni bgs nya dia nak juga jd rakyat Mlysia..mcm M.Nasir..

    Di Hollywood pun ramai karyawan dtg dr segenap pelusuk dunia termsk lah michalle yeoh dr Mlysia..jd jgn sempitkan otak..buka sikit…contohilah cara mereka cari makan dgn usaha gigih..bkn mcm org kita suka nya dengki, mengutuk dan mengumpat org jer tp mls berusaha mcm mana nak jd pertahankan kedaulatan negara sndri..itulah sbb org luar ambil peluang…

    fikir22 lah

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top