M. Nasir ‘Tabur’ Duit Raya Di Konsert Cipta 2, Tapi Ada Netizen Perli Jumlah Yang Diberi – “Perlu Ke Perkotak-Katikkan Jumlah Tu?

Hiburan

M. Nasir ‘Tabur’ Duit Raya Di Konsert Cipta 2, Tapi Ada Netizen Perli Jumlah Yang Diberi – “Perlu Ke Perkotak-Katikkan Jumlah Tu?

Untuk info ramai, penyanyi lagenda tanah air iaitu Datuk, M. Nasir telah membuat kejutan buat peminatnya yang hadir ke konsert M N4SIR Cipta 2 dengan ‘menaburkan’ duit raya RM1 berjumlah RM10,0000 dari bumbung stadium di Axiata Arena, Bukit Jalil.

Advertisement

Difahamkan, di penghujung konsert, M. Nasir telah menyanyikan lagu raya popular nyanyiannya iaitu Satu Hari Di Hari Raya kerana karya tersebut umpama seperti antem kebangsaan yang bukan saja dinyanyikan pada hari raya.

Susulan momen tersebut dikongsikan oleh peminat di laman media sosia, ada beberapa netizen memperkotak-katikkan jumlah berkenaan yang dianggap terlalu sedikit untuk orang dewasa.

komen

Kesal dengan sikap segelintir netizen yang menganggap jumlah yang diberi sedikit, terdapat peminat yang tampil menasihati untuk sentiasa berasa bersyukur dengan apa yang telah diberi oleh seseorang, lagi-lagi duit raya itu merupakan sedekah.

komen

Malah peminat persoalkan apakah yang perlu diberi oleh M. Nasir untuk buatkan segelintir netizen itu berasa bersyukur.

fattah tak pernah bagi duit raya dekat fatima
7 days ago

“Fatima Tak Pernah Merasa Duit Raya Daripada Fattah” - Fazura

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : X

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...