(9 GAMBAR) Ritual Membuang Semangat Jahat Di Colombia

Trending

(9 GAMBAR) Ritual Membuang Semangat Jahat Di Colombia

Ritual ini berlaku di La Cumbre, Valle, Colombia. Ianya dilaksanakan oleh seorang Paderi yang bernama Hermes yang sudah berusia 50 tahun. Ritual ini dilakukan dengan meletakkan lumpur hitam di seluruh tubuh dan ditambah dengan beberapa gadget lain untuk menyempurnakan ritual ini. Walaupun pada zaman tablet dan smartphone ini tapi masih ramai yang percayakan kaedah ini dan mengatakan penyakit yang dihadapi mereka adalah dari buatan anasir jahat yang halus. Hermes menerima sebanyak 10 orang pesakit dalam seminggu dan hampir 35,000 orang telah menjalani ritual ini selama 25 tahun ia diamalkan.

Advertisement

Hermes akan berdoa selepas melakukan ritual tersebut. ala macam bomoh-bomoh melayu buat jugak laa

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

2 Comments

  1. cadbury

    September 9, 2012 at 6:50 am

    paderi ni dr mazhab mane ye…memalukan je..suke2 ati campur2 amalan pagan tempatan ngan agame…sy sbg penganut katolik, kadang2 geram juga ngan golongan manusia mcam ni…mempergunakan agama demi kepentingan sendiri..

  2. NANA

    September 8, 2012 at 4:24 pm

    tak ade ape yg pelik pasal kat m’sia ni byk lg ritual yg pelik dari ni…