November 22nd, 2012

Ingat lagi dengan entri gambar kehamilan Zahnita Wilson yang pernah Abang Nara kongsikan dulu? Terima kasih kepada Shaker Hanafi yang merupakan jurugambar kegemaran Zahnita, kini anda boleh menatap wajah bayi perempuan yang diberi nama Zasharayna ini.

gambar anak zahnita wilson

Dilahirkan pada 31 Oktober 2012, Zasharayna melihat dunia kira-kira pada jam 7.30 pagi. Zasharayna memang secomel ibunya. Semoga Zasharayna membesar menjadi seorang anak yang solehah kepada Zahnita Wilson dan suaminya, Abdul Zackery.

gambar anak zahnita wilson

7 lagi gambar Zasharayna dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhnya kepada Facebook Shaker Hanafi Photography.

gambar anak zahnita wilson
gambar anak zahnita wilson
gambar anak zahnita wilson
gambar anak zahnita wilson
gambar anak zahnita wilson
gambar anak zahnita wilson
gambar anak zahnita wilson


65 responses to “(9 GAMBAR)Zasharayna, Anak Perempuan Zahnita Wilson Daripada Shaker Hanafi”

  1. seputihpehazahnita says:

    belum habis pantang dah angin keluar masuk…adoi..lemau la tak lama lagi

  2. Prince Noob says:

    comelnya baby… btw jom join contest ni, cara penyertaan mudah sangat, mana tau leh dapat hadiah thumbdrive 8gb/16gb… klik kat nama aku

  3. conan says:

    motif pakai seluar pendek nak tunjuk peha putih la konon. ehh anak baru lahir tunjuk la contoh elok2. dh la anak girl naknak nnti bila besa ikut mak dia parah sungguh.

  4. HOI says:

    dia ni punya la cantik tp kau tengok suami dia. hmmm jodoh kan. tp anak comel gilo.

  5. Raja minah jambu says:

    Comel nyeeeeee geram minah jambu tengok muka anak dia yg cuteeeeeeee…muka macm mak diaaaaaa cantek !

Loading...