October 31st, 2012

Lama tidak mendengar khabar Yasmin Hani Richardson semenjak statusnya bertukar menjadi isteri. Nasib baik dengan kecanggihan dunia teknologi sekarang, peminat Yasmin Hani dapat mengikuti perkembangannya menerusi Instagram. Terima kasih kepada Yasmin Hani kerana sudi berkongsi gambarnya di Beijing untuk rakaman program Destinasi Cinta.

beijing china

Yasmin Hani masih maintain cun melecun seperti ketika zaman anak dara. Pasangan suami isteri ini nampak sangat bahagia di dalam gambar-gambar yang dikongsikan. Semoga kebahagiaan ini akan berterusan sampai bila-bila. Tak sabar rasanya nak tengok program Destinasi Cinta nanti.

Advertisement

beijing china

Lagi 7 gambar Yasmin Hani dan suami dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Jom meluncur ke kelas.

beijing china
beijing china
beijing china
beijing china
beijing china
beijing china
beijing china

Advertisement

26 responses to “(9 GAMBAR)Yasmin Hani Dan Suami Di Beijing Untuk Program Destinasi Cinta”

  1. Anonymous says:

    kak wachaaaa!!!!

  2. mixgirl says:

    atz …aku rasa ko mesti seorg islam…dh tentu buat keje maksiat tu haram…
    insaflah sblm ajal mjemput ko….jgn pikir nk seronok jer kt dunia nie…sedarlah sikit dunia dh akhir zaman nie mcm2 perkara yg blh jd…sblm tlmbat baik lah brubah jd yg baik klau x mampu jd yg tbaik…apa pn wlaupn aku x kenal ko aku ttp doakan ko brubah….aminnnn….

  3. Anonymous says:

    ATZ…astagfirullah.. ak bukn la manusia yg baik sgt, tapi ko xtakot ke melanggan?? takot tau2 je esok, ade AIDS.. berubah la sbelom terlambat..
    mencegah lebih baik dr mengubati.. =D

    • Penambah Perisa atz says:

      rumah kata pi…kuboq kata mai…

      atz…..ko nak langgan pompuan negro x…??
      mrh pon mrh…semalam ley dpt rm30…
      ketat lagi beb…try arh…t aku bagi no talipon….

  4. bukan peminat artis murahan says:

    Dah nampak ketuaan di muka yasmin hani….

  5. Anonymous says:

    Btul tu walaupun kita tak minat ke ape ke jgn lah pandang dan ckp negative…
    Tk baik.. Ape yg kita nk jeles kebahagian org lain… Aku rasa org mcm gini jeles sebab dia artis ke kita kenal dia n dia tk kenal kita… kesian org cam gini pun nak perhatian cam artis jugak..

Loading...