Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(9 GAMBAR)Yasmin Hani Dan Suami Di Beijing Untuk Program Destinasi Cinta

Lama tidak mendengar khabar Yasmin Hani Richardson semenjak statusnya bertukar menjadi isteri. Nasib baik dengan kecanggihan dunia teknologi sekarang, peminat Yasmin Hani dapat mengikuti perkembangannya menerusi Instagram. Terima kasih kepada Yasmin Hani kerana sudi berkongsi gambarnya di Beijing untuk rakaman program Destinasi Cinta.

beijing china

Advertisement

Yasmin Hani masih maintain cun melecun seperti ketika zaman anak dara. Pasangan suami isteri ini nampak sangat bahagia di dalam gambar-gambar yang dikongsikan. Semoga kebahagiaan ini akan berterusan sampai bila-bila. Tak sabar rasanya nak tengok program Destinasi Cinta nanti.

beijing china

Lagi 7 gambar Yasmin Hani dan suami dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Jom meluncur ke kelas.

beijing china
beijing china
beijing china
beijing china
beijing china
beijing china
beijing china

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

26 Comments

  1. Dia

    November 1, 2012 at 2:47 pm

    chantek si yasmin hani nee…. tak banyak gosip, bestnyee dpt g bercoti kat oberC.

  2. puteri

    November 1, 2012 at 12:57 am

    As salam… puteri suka masa yasmin berlakon cerita
    nizam kambing…. cute… hehe…

    • prince

      November 2, 2012 at 9:07 am

      Sgt suka masa dia Watchhaaa…! Kenapa skrg dia tak mngacara? Juga suka masa dia lakon dlm Duyung. Wjh ‘omputih’ nie kdg nmpk sangat cantik…kadang nmpk ……tua!. Dulu mmg yasmin nie sgt cute….. dah kawin nie jaga tingkahlaku ye Yasmin!

      Suka tgk Maya Karim sweet senyuman kdg nmpk bnyk melayu kdg nmpk german dia….tak lah boring! Paling cantik FAZURA!

  3. celah_bedah

    October 31, 2012 at 3:43 pm

    tak suka pompuan ni. pemusnah rumahtangga org je.

  4. muslimah

    October 31, 2012 at 2:50 pm

    Macam tuela manusia akhir zaman nie,dahla buat dosa..bangga2kan lagi cerita kat semua orang.,malulah sikit !

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top