July 28th, 2012

Nampaknya di bulan Ramadhan yang mulia ini, selebriti-selebriti tempatan terutamanya wanita mencuba sehabis baik untuk menghormatinya dengan memakai tudung. Salah seorang daripadanya tak lain tak bukan ialah Shila Amzah. Serius kecomelan Shila jelas kelihatan apabila bertudung.

gambar shila amzah bertudung

Mana tahu dengan latihan bertudung di bulan Ramadhan ini, suatu hari nanti Shila Amzah akan terbuka untuk berhijab sepenuhnya. Sama-samalah kita doakan. Lagi 8 keping gambar Shila Amzah bertudung dengan membaca entri ini sepenuhnya.

serunding abang nara

P.S: Masih belum terlambat untuk anda bersahur dan berbuka puasa dengan serunding Nara yang dibawa khas daripada Kampung Laut, Kelantan. Keenakannya terjamin. Rasa daging dan ayamnya sangat menyelerakan. Tempah sekarang untuk makan seisi keluarga atau untuk menjadi dealer di kawasan rumah anda. Email ke [email protected] untuk tempahan dan pertanyaan.

gambar shila amzah bertudung
gambar shila amzah bertudung
gambar shila amzah bertudung
gambar shila amzah bertudung
gambar shila amzah bertudung
gambar shila amzah bertudung
gambar shila amzah bertudung
gambar shila amzah bertudung


101 responses to “(9 GAMBAR)Shila Amzah Bertudung Di Bulan Ramadhan, Cute Level +9999”

  1. dynash says:

    Btul ak stuju stkat bln pose btdg n bkepit ngn bf yg gle publisiti ni..xde gunenye. Wardina gak tbaikk bini solehah,ibu susu yg pnyayg,xsuke publisiti murah yg mjthkn maruah anda sndri sbg selebriti..xda akal..kesian..

  2. june july august says:

    asalam, lepas bace semua komen2 anda, saye terpikir, adakah anda semua tengok kat cermin sebelum mengata orang lain. orang ni, tak bagus, orang itu tak ade iman. anda2 yang mengata tu sudah cukup kah iman di dada? tak takut kah terpalit pada diri sendiri di kemudian hari? menasihati itu baik. inikan artis ni dah buat penghijrahan. stop condemning her. bagi die support. she’s realised about others talking about her. bukan ape, saye pun tak lah baik sangat. tapi, orang melayu ni, suke sangat condemn masyuk2. sebab itu ada segelintir mualaf yang dah memeluk islam memilih untuk keluar agama. bukan dorongan yang kita beri. tapi cemuhan membabi buta. shila ni, saya rasa mesti separuh dari pengkritik tegar di atas ni, tak pernah pun jumpa dia. astaghfirullah.. istighfar lah sebelum meledakkan nafsu amarah mu.

    • Anonymous says:

      x perlu cukup iman didada dik utk menegur org. kalu nk tgu cukup iman baru nak tego, tunggang tbalik la dunia ni. cukup kalau kita tau satu2 pkara tu tak betul n kita tegur. Org yg selalu mpsoalkan iman org lain bila ditegur ni kebiasaannya org yg buat silap n tak suka ditegur. Jd btaubatlah dik

  3. RAMDAN says:

    jangan sesekali mengutuk orang yang berbuat kebaikan, walaupun sedikit sahaja..kurangkan pahala di bulan puasa buat apa… ;)

  4. aku benci sheila amzah yg poyo mcm sial says:

    tak cantik pon…mcm taik je..puiiiiiiiii

Loading...