Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(9 GAMBAR)Sekitar Majlis Pernikahan Lisa Surihani Dan Yusry Daripada Pretty Peektures

Ramai yang tertanya-tanya betulkan sebelum majlis pernikahan berlangsung, keluarga Lisa telah mengadakan majlis khatam Al-Quran dan mandi bunga. Jawapannya ialah memang benar majlis tersebut telah berlangsung. Terima kasih kepada Pretty Peektures yang telah sudi berkongsi gambar-gambar ekslusif ini. Untuk makluman, Pretty Peektures merupakan jurugambar rasmi untuk majlis perkahwinan Yusry dan Lisa Surihani.

lisa dan yusry

Advertisement

Beberapa keping gambar lagi sekitar majlis pernikahan Yusry dan Lisa Surihani daripada jurugambar rasmi mereka, Pretty Peektures dengan membaca entri ini sepenuhnya. Ucapkan terima kasih kepada Pretty Peektures dengan LIKE Facebook Pretty Peektures.

lisa dan yusry

lisa dan yusry

Advertisement

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

72 Comments

  1. Anonymous

    February 29, 2012 at 12:25 am

    untuk yg nak kawin ambil la pengajaran…cari jurumekap perempuan, sebab ini melibatkkan aurat kita, pakailah tudung, lebih sopan dan Allah suka semua org pun suka..baru rumahtangga yg dibina tu berkat berkekaan sampai liang lahad..apalah sangat yang tinggal untuk suami jika semuanya terdedah sana sini, si suami pun kena la ambil tahu sama hukum hakam yg di gariskan ugama kita..jgn terlalu nak elegan sampai tak ambil kira perintah Allah dan Rasullullah …tak ada yang indah pun pada pandangan islam walau berhabisan ratusan ribu untk majlis akad nikah sebegini…

  2. aku kesah?

    February 27, 2012 at 1:41 pm

    hehehh..time lisa bkn main korang backup ehh..muka xseri pon korg ckp berseri tp time memey ri2 berduyun pakat kondem dia..hahhaa.pdhal dia nga memey sama2 kne balun awl2 lg..lisa nga ex dia…giloshhhhh la hampa ni.hahhaha

    • smile

      February 28, 2012 at 9:40 am

      isk…tak baik la siak mlut ko . mcm haremm… hahaha

Loading...
To Top