August 3rd, 2012

Lama sungguh tidak melihat kelibat Maya Matahari. Nasib baik Abang Nara menghadiri jemputan majlis berbuka puasa Astro di Royale Bintang The Curve baru-baru ini. Kemunculan Maya dengan jubah berwarna biru ternyata menjadi buruan lensa kamera.

maya matahari

Selain daripada Maya Matahari, Tasha Shilla turut mencuri tumpuan dengan tampil serba ungu di majlis berbuka Astro. Abang Nara perasan yang Tasha Shilla memang hebat bergaya di depan kamera. Nampak macam model profesional pun ada jugak.

tasha shilla

7 lagi gambar Tasha Shilla dan Maya Matahari dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Ryaniez Moments Photography.

tasha shilla
tasha shilla
tasha shilla
tasha shilla
tasha shilla
tasha shilla
tasha shilla
tasha shilla


39 responses to “(9 GAMBAR)Maya Matahari Dan Tasha Shilla Di Majlis Berbuka Puasa Astro”

  1. mizz says:

    klu ko pakai mcm maya tu kan tasha sure time makan pun rs selesa…

  2. Aku bukan Ustazah says:

    Kesian kan kat artis malaysia buat ini tak kena buat itu salah..
    pakai baju longgar jadi isu pakai baju ketat lagi lah kan…
    rasanya artis kita dah cuba buat yg terbaik utk puaskan smua hati tapi masih ada lagi yg tak puas2 nk mengata nak mkeritik, aku tak faham lah dengan segelintir org yg macam nie.

    Kalau mereka da wat silap, kita maafkanlah doakan supaya suatu hari nanti mereka pun akan berhijrah. Mkn belum sampai waktu tuhan nak bukakan hati mereka untuk berubah ke arah yg lebih diberkati tuhan..

    Tapi kalau kita yg tutup aurat smbhg tak tinggal tapi still mgata kat org, tak guna gak amal ibadat kita, sampai bila la kan nak buat pahala lepas 2 kat sana esok senang senang ja kena bagi kat org yg kita pernah mgata atau mgumpat serta fitnah masa kat dunia dulu.. tak ke rasa rugi? Apa yg tinggal kat kita nanti. fikir-fikirkan lah…!!!

    Dalam konteks perhubungan baik antara sesama manusia, Allah s.w.t. berfirman, maksudnya, “Hai manusia, sesungguhnya kami menciptakan kalian daripada seorang lelaki dan seorang perempuan (Adam dan Hawa), dan Kami jadikan kalian berbagai bangsa dan suku agar kalian saling kenal-mengenali (antara satu sama lain)”. (al-Hujurat : 13).

    ”Hai orang-orang beriman, janganlah berolok-olok satu kaum kepada kaum yang lain kerana boleh jadi mereka (yang diprolok-olokkan itu) lebih baik daripada mereka (yang mengolok-olokkan itu), jangan juga wanita-wanita kepada wanita-wanita yang lain kerana boleh jadi wanita-wanita (yang diperolok-olokkan itu) lebih baik daripada wanita-wanita (yang mengolok-olokkan itu), janganlah kalian mencela diri kalian sendiri dan janganlah kalian panggil-memanggil dengan gelaran yang buruk.… Hai orang-orang yang beriman, jauhilah kebanyakan daripada prasangka. Sesungguhnya kebanyakan prasangka itu adalah dosa. Janganlah kalian mencari-cari kesalahan orang lain dan janganlah sebahagian kalian mengumpat sebahagian yang lain. Sukakah salah seorang daripada kalian memakan daging saudaranya yang mati?”. (al-Hujurat : 11 dan 12).

    Berbaik sangka la sesama manusia…! peace v ^__^V

  3. takdelah kurus tasha ni rupanya..tengok kepala mcm kurus,bentuk buah pear rupenye….

  4. tak kurus pon tasya shilla ni rupanya..bentuk bdan buah pear..boleh cuba acai berry..

Loading...