April 1st, 2012

Jutaan tahniah diucapkan kepada Azza Elite,34 tahun yang sudah pun bergelar isteri kepada Azlan Zulaily,25 tahun dengan 3 kali lafaz selepas solat Asar. Majlis pernikahan telah dijalankan di Masjid Bukit Antarabangsa dengan Azza menerima wang hantaran sebanyak RM10,000.

gambar pernikahan azza elite

Pada majlis itu pihak pengantin lelaki menghantar 9 dulang hantaran yang antaranya terdiri daripada beg tangan, buah-buahan, Al-Quran, coklat, cincin, manisan serta emas kahwin berjumlah RM300. Pihak pengantin perempuan pula membalas sebanyak 11 dulang hantaran antaranya minyak wangi, sirih junjung, buah-buahan, cincin dan persalinan.

gambar pernikahan azza elite

Antara rakan artis yang turut menghadirkan diri ialah Rozita Che Wan, Roslan Shah dan anggota kumpulan Elite iaitu Abby Abadi, Sasha dan Watie. Lagi 7 keping gambar sekitar majlis pernikahan Azza Elite dan Azlan dengan membaca entri ini sepenuhnya.

gambar pernikahan azza elite

gambar pernikahan azza elite
gambar pernikahan azza elite
gambar pernikahan azza elite
gambar pernikahan azza elite
gambar pernikahan azza elite
gambar pernikahan azza elite


145 responses to “(9 GAMBAR)Majlis Pernikahan Azza Elite Dan Azlan”

  1. cik itit says:

    Jadi tanya ak0, mak dia x ada ilmu agama ke…? X kan la xboleh ingat kan atau tegur anak yang DALAM MASJID HAROS MENUTUP AURAT ? yang sasha tu pulak comei lotey tutup aurat…. Cik Ta yg mcm tu p0n taw lagi hormatkan rumah ALLAH. Dalam pengetahuan aku, kita akan memohon rahmat dari ALLAH dalam masjid yang kita bina… mcm mana nk rahmat dari ALLAH sedangkan kau terang terangan mendedahkan aurat yang WAJIB kau tutup lelebih lagi dalam rumah ALLAH?Ya ALLAH , berilah Hidayah MU kepada AZZA ,ibu nya dan SEKELUARGA mereka…

    • Anonymous says:

      kome ngate org,.. diri kome pown jge ckit ya allah ya tuhan ku kau ampunilah kpd insan yg asyik menguympat nie..

  2. lynn says:

    tak paham aku..diaorg nih bahalol ke atau dah sangap sangat nk kawin smpi hal2 agama pun boleh tk amik kisah.. Wahai Azza, tk tau ko nih pernah masuk masjid ke tak, pakailah tudung kalu menikah kat masjid. kalu nk pakai cantik2, tknk bertudung, buat majlis nikah kat umah jer. Imam pun tk tegur ke? Yg si suami plak ape hal? Oh, budak2 lagi pasal tuh bengap.. Si rozita, pakaian ya ampunnnn ketat mcm nangka kena balut. pastu pakai tudung nampk leher.. masyaAllah, aku rasa nk cekik2 jer diaorg nih. bengap!! Tolonglah hormat sket masjid. Jgn ingat korang nih masuk gereja.. Mmg patut pun di panggil bodoh. Dah besar panjang itu pun org nk kena ingatkan ker.

  3. cam panas lak hati tengok… erm.. err.. mungkin lah artis ni bodoh n jahil bab agama kan.. sebab tu dorang xtau tutup aurat tu wajib.. tapi, tok imam ke.. tok kadi ke.. sape² ke ahli jawatan kuasa masjid tu tak tegur langsung ke?? astagfirullah… kalo paneh sgt tanak pakai tudung.. nikah la kat umah… isk isk isk… ape nak jadi la ngan org masjid skrg ni.. [mmg aku slhkan org masjid.. sb ade satu masjid dulu ak penah pegi, die mmg x bg pengantin masuk tanpa pakai tudung.. kan bagus semua ajk/tok imam masjid camtu]

  4. eri-chan says:

    kata ustaz semasa hadir kursus kahwin – tidak ada upacara membatalkan air sembahyang/wudhuk. jadi nak cium2..ke nak salam2 ke sila buat di rumah kalau dah nikah di masjid. hormatilah masjid, rumah Allah.

  5. Kurakura says:

    Aikk..azlan ni bkn umo 23 ke?skolah skali laa.. :)

Loading...